Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Noah schreef:Haha appelsaptegels. Jullie zijn flink aan de klus! Vind het een gaaf huis als ik het zo zie, dat wordt echt mooi als het straks af is!
Sakkia, daar denken wij ook aan. Hoe stond het in jullie koopcontract? Bij ons overdracht 8 maart mogelijker eerder of later indien overeengekomen. En we hebben bij het tekenen mondeling 22 februari afgesproken. Staat dus niet schriftelijk vast, maar wel mondeling overeengekomen. Ben bang als ik een procedure aanga dat ze afzien van de koop. Dan is er wel een boete clausule, maar durf niet zo goed. We zijn ook niet rechtsbijstand verzekerd (is nog in aanvraag)
SAKKIA schreef:Maar Noah jullie zijn toch de kopende partij in deze? Met de partij die jullie huis gekocht heeft zijn er toch geen problemen? Anders zou je je huis niet uit hoeven neem ik aan![]()
De mensen van wie jullie het huis gekocht hebben (en waar nu dus de problemen mee zijn ?? ) gaan echt niet afzien van de koop hoorDie zijn ook gewoon blij dat ze het huis verkocht hebben, denk ik.
Hebben jullie een financieel adviseur? Hij heeft ons hiermee toen geholpen. wij wisten ook niet zo goed hoe we het aan moesten pakken namelijk.
Overigens hebben wij nog steeds ellende met de kopende partij van ons huis, wij hebben al een paar weken geleden gezegd niet meer te reageren, nu is het even stil. Op een facebook bericht van onze makelaar na. Maar daar ga ik al helemaal niet op reagerenKom op, zeg wij zijn op 4 telefoonnummers te bereiken en dan ga je niet via facebook een banketstaaf berichtje versturen. Uitendelijk blijft onze makelaar toch niet zo veel ruggegraad te hebben als wij hadden gehoopt