Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieke2 schreef:Zo debgizmo, wat een verschil!! Heb je enig idee waar het door komt??
ralphtdw schreef:en wat toen jullie trouwens met kerst nu wij het over bezuinigen hebben?
en hadden van de week weer een tegen vallen een rekening van 800 euro omdat wij te lang belasting terug gave hebben gehad
Fleurtje100 schreef:ralphtdw schreef:en wat toen jullie trouwens met kerst nu wij het over bezuinigen hebben?
en hadden van de week weer een tegen vallen een rekening van 800 euro omdat wij te lang belasting terug gave hebben gehad
Oeh, dat is balen zo'n rekening, hoop dat ik zoiets niet krijg. Kan volgend jaar middelen, dus dan krijg ik bijna 1000 euro terug als het goed is. Dat is ook een hele goede tip voor starters of mensen met onregelmatig salaris over 3 jaar. Je kan dan een verzoek tot middelen indienen. Ik werk vanaf juli 2011 en doe straks in april zo'n verzoek over 2010-2011-2012. Van die 3 jaar heb ik maar 1,5 jaar fulltime gewerkt en de rest was een bijbaantje van 200-300 euro per maand.
Met kerst ga ik vooral bij familie eten. Wel wat kosten aan kado's, surprises en dat soort dingen, sowieso komen er in december/januari op een of andere manier altijd veel rekeningen. Mijn werkgever doet de ene helft van het vakantiegeld in mei en het andere eind november, dat is errug fijn.