Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:55

Je had toch al een kapstok gekocht???? (of haal ik nou dingen door elkaar? :') )

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:00

Jupz.... maar die ligt nog altijd net zo mooi op de grond te liggen :))

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:02

Ik zou zweren dat er stond dat je die ging "kopen" ipv ophangen..........

Goeiemorgen :P

Tijd voor pauze ;)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:02

Boeken zijn best leuk! Vooral voor de sier om een "bibliotheek wand" te creëren!

Ow nog een vraagje, ik had al een topic geopend er over. Maar is hier iemand die een "zitvensterbank" heeft thuis? Zou er zo 1 ontzettend graag willen.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:03

rowo schreef:
Boeken? Wat zijn dat???? :+

Vnvd gaan wij ook maar eens onze kapstok, schilderijen en foto's en spiegel ophangen. Beetje orde op zaken voor de housewarmings.

Van die zware papieren dingen met letters die mensen gebruikte voor het bestaan van de e-reader. Haha.

In mijn geval iig, ik heb al mijn boeken aan de afdeling hier gegeven. Scheelde veel zooi.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:06

Oh ik heb ook heel erg veel boeken :j Maar ik leen ze ook altijd uit :j Nu brengen de mensen in mijn omgeving ze ook altijd netjes weer terug hoor, maar er zijn er altijd een hele boel elders :+

Heb me net toch maar aangemeld voor het spaarsysteem van Optimel. Wij drinken dat wel echt veel en je spaart 5 euro per pak, bekertje o.i.d. Ze hebben echt wel mooie dingen die je dan kunt kopen, ook voor in huis en mooie dekbedovertrekken van Walra. Die je dan nog maar de helft kosten :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:07

Quir, volgens mij zijn die niet 'zo' te koop, maar worden die op maat gemaakt, net als zeg maar een radiatorombouw (of kun je zelf doen) Of hebben we het nu niet over hetzelfde :o

De boeken die ik heb zijn o.a. Suske en Wiske.... :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:10

manzano schreef:

Tijd voor pauze ;)

Of blond misschien :D

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:11

manzano schreef:
http://www.wasmachine.nl/ud/topproduct/1

We hebben de nr.2 (ook hier gekocht ivm 5 jaar garantie en was met half uur in de auto zelf op te halen door mij. Wel zo handig).

Wij hebben de nr 3 (Zanussi) maar dan zonder resttijd-indicator. Ben er wel over te spreken, over de bijbehorende wasmachine wat minder, die is naar schoonbroer gegaan :)

Leuk die retro badkamer! Wij hadden vroeger ook groene wastafels! Gelukkig zijn het de losse dingen die retro zijn en niet zo héél erg de tegels, behalve die op de vloer dan.

Quir schreef:
Wow zo een boeken wandkast wil ik ook nog super graag, wat gaaf zijn die <3 !

Heb je alleen wel veel boeken nodig haha.

Meer huis! Ik vind het in een gewoon rijtjeshuis echt véél te druk dit.

Sakkia, ik vind het raam ook niet echt groot en vlak, ik vind dat kleine raam erin wat rommelig ogen, maar het kan wel open, bij ons kon dat niet.
Geeft zo'n opgesloten gevoel.
http://s248.photobucket.com/albums/gg18 ... _Groot.jpg

Wij hebben aan het balkon waslijnen, echt superhandig!

Ik vind zo'n 'windowseat' echt geweldig, alleen vind ik iets voor de radiatoren plaatsen niet zo handig.
Doen we massaal in Nederland met van die radiator-covers en gordijnen, alleen het kost je wel een hoop gestook :$
Volgens mij moet je het wel zelf maken, kan je het niet ergens kopen.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:13

Kentaro, dat denk ik wel! Begrijp wel dat je die niet zo standaard kan kopen, elk raam is natuurlijk anders. Maar beetje naar ideeen op zoek! Wil m sowieso zelf gaan maken, het raam zit ook al mooi diep in de muur, maar wat maak je er om heen? Of beter gezegd wat hebben andere mensen er om heen gemaakt? :D

Boeken die ik heb zijn vooral informatief en dan bijna alles paard, haha. Ik kijk er eigenlijk alleen nooit in, zoek t wel op op internet. Al heb ik ze wel ooit eens allemaal gelezen. :P

Nicolletje, haha in een rijtjes huis zal het inderdaad niet passen. Gelukkig komen die hier niet zoveel voor. Denk ook dat die in een woonkamer snel te druk wordt? Wil mijn eigen huis hier gaan bouwen, maar dan wil ik wel kijken of er zo een boeken wand in kan. <3

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:16

rowo schreef:
manzano schreef:

Tijd voor pauze ;)

Of blond misschien :D

Nope, dat niet. Maar ben me al hele ochtend door 600 pagina's tapgesprekken aan het worstelen op zoek naar 1 woordje, dus ben een beetje %)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:17

ja volgens mij kun je dat wel kopen. Volgens mij heb ik het bij de Karwei gezien toen wij radiatorbekleding gingen halen :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:17

Je moet bij Optimel wel ff goed kijken naar de gewone prijzen elders op internet heb ik inmiddels gezien.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:25

lekker klusje manzano :P

Quir, als je het intypt bij google en dan op 'afbeeldingen' kijkt! (keek net bijvoorbeeld op 'raambank' en kwam ontzettend gave tegen!)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:25

ja dat vertelde mijn moeder ook maar die heeft er al heel veel leuke arrangementen voor de sauna enzo mee gespaard :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:28

Ik zal eens kijken wat ze nu weer hebben. Heb heel veel punten. Tegenwoordig vul ik ze nooit meer in :o

edit: 710 euro
Laatst bijgewerkt door manzano op 30-08-12 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:28

Even (een waarschuwing) geheel off topic :o

Sleutelhangers met een chip. Onderstaand bericht doet via de mail de ronde en heeft ook al de media bereikt:

Beste allemaal,

Hier ook een waarschuwing voor jullie en voor vele anderen wellicht.

Er worden op moment in Nijmegen veel sleutelhangers, stickers, hangertjes voor in de auto enz. enz. uitgedeeld bij de tankstations Zogenaamd gratis.....
Neem deze niet aan..... er zit een chip in verwerkt. Criminelen volgen je vanaf het tankstation naar huis en kunnen zo op deze manier te weten komen wanneer je niet thuis bent.
Ze kunnen jou dus in je eigen auto volgen via de chip wanneer je weer naar huis komt. En zo kan de crimineel weer op tijd uit jouw huis vertrekken.

Dit gebeurde al bij een collega van vorige week in Nijmegen. En er is ook ingebroken voordat ze op vakantie gingen. Volgens de politie zit er een chip in verwerkt en is dit het werk van Roemenen. Nieuwe vorm van criminaliteit.

Dus je bent gewaarschuwd...........

Deze spulletjes gewoon in de winkel kopen en niet aannemen.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:29

Kentaro schreef:

Quir, als je het intypt bij google en dan op 'afbeeldingen' kijkt! (keek net bijvoorbeeld op 'raambank' en kwam ontzettend gave tegen!)

Wauw, raambank was ik nog niet op gekomen, maar wat een gave dingen komen er uit!
Dankjewel!! :D

ik vind dit wel erg gaaf!

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:31

:oo Die foto wilde ik juist plaatsen!! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:31

Ka, Gaaf dat ze zijn begonnen met stucen!
Rowo, Ben benieuwd naar de kapstok als hij hangt!
Kentaro, Die had ik een tijdje terug al op FB voorbij zien komen :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:33

En dan waarschuw je ons niet..... :+

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:33

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:34

ja die vond ik ook heel erg mooi :j

Ik ga denk ik de kapstok bij de karwei halen vanavond. Dat is zo een waar mandjes in kunnen en daar kunnen dan weer rommetjes in zoals handschoenen e.d. :j
Ik heb nog een dekenkist thuis en die moet nog geschilderd worden en die wil ik aan de binnenkant beplakken met tafelzeil Deze komt dan weer onder de kapstok te staan :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:35

Ik denk dat ik die kapstok heb, maar ik kan hem helaas niet kwijt in ons nieuwe huis.... :P

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 13:36

Quir schreef:
Kentaro schreef:

Wauw, raambank was ik nog niet op gekomen, maar wat een gave dingen komen er uit!
Dankjewel!! :D

ik vind dit wel erg gaaf!

[ Afbeelding ]

Ik wil dit wel graag in de zelfde kamer als de enorme bibliotheek kast. Lekker voor het raam lezen.