Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voelde zo klunzig.
vlechten kan ik ook wel eens proberen.
EvelynZ schreef:Ik heb geleerd dat je het beste zonder slippende koppeling de halve draai kunt doen, of slechts heel licht, daar kijken ze op het examen namelijk wel naar. Tijdens mijn examen moest ik het 8je doen en dat doe ik dus altijd met slippende koppeling, maar blijkbaar deed ik dat dus al te veel. Probeer jezelf dus aan te leren zo min mogelijk de koppeling te gebruiken.
Ik vind het alleen zo moeilijk om zonder slippende koppeling te rijden, want ik kan heel moeilijk mijn rechter hand stil houden en dan wordt het zo hobbelig in de bocht..![]()
Heb ook altijd kramp in mijn rechter hand tijdens het lessen.
ReJo schreef:EvelynZ schreef:Ik heb geleerd dat je het beste zonder slippende koppeling de halve draai kunt doen, of slechts heel licht, daar kijken ze op het examen namelijk wel naar. Tijdens mijn examen moest ik het 8je doen en dat doe ik dus altijd met slippende koppeling, maar blijkbaar deed ik dat dus al te veel. Probeer jezelf dus aan te leren zo min mogelijk de koppeling te gebruiken.
Ik vind het alleen zo moeilijk om zonder slippende koppeling te rijden, want ik kan heel moeilijk mijn rechter hand stil houden en dan wordt het zo hobbelig in de bocht..![]()
Heb ook altijd kramp in mijn rechter hand tijdens het lessen.
Haha kramp? Van het te stevig vast pakken ofzo? (Heb ik tenminste last van:p)
Ik merk ook nog als ik afstap na 2 uur dat mijn binnekant van mijn bovenbenen zeer doen, volgensmij probeer ik die motor door de midden te krijgen ofzo![]()
En met tegen sturen heb ik ook moeite, als ik rechts moet tegen sturen geef ik soms gas bij..
Naja ik ben gewoon niet zo'n natuur talentje haha
Probeer het af te leren maar dat valt nog niet mee.
de eerste niet maar dit ligt vooral aan een geblesseerde duim.
heb net twee verrichtingen doorlopen (daarvoor had ik al wel stapvoets rijden gehad).

Ik wil hem ook, rijdt zo lekker relaxed
Maar dan wel met windschermpje 
Was gister onwijs gespannen, geloof dat ik de motor bijna fijngeknepen heb
En moest echt bewust ademhalen en ontspannen. Waar het aan lag? Geen flauw idee
Hij rijdt juist onwijs soepel. Werd er erg onzeker van, ging slechter kijken etc.
En ook nog eens met de nieuwe motor.... 

Niét wat ik wilde horen