PRECIIOUSx schreef:Hebben ze bij de action ook een wereldstekker?
En zoja, voor welke prijs ?
Nee hebben we niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Thanks allemaal, ik ben ook wel heel blij met de deken en zo moeilijk is het niet.
Je moet alleen wel een beetje handig zijn met naald en draad.
Een korte instructie:
1. Deken op de rug van je paard leggen
2. Zadel over de deken leggen en met een stift of pen de vorm van het zadel omtrekken waar het gat komt te
zitten.
3. Met een stift of pen de andere vormen van de deken uittekenen; split die voor het zadel komt en die je met
klitteband kan vastmaken; naadjes aan de achterkant zodat de deken mooi over de bilpartij valt; tevens heb ik ervoor gekozen om bij mijn benen een uitsparing te maken en aan
de achterkant de deken mooi af te ronden. Als je dit aan één kant van de deken doet en de vormen uitknipt,
hoef je hem naderhand alleen maar dubbel te vouwen en deze vorm over te trekken. Op deze manier weet je
zeker dat hij mooi symetrisch wordt.
4. Ik heb ervoor gekozen om hem extra dik te maken dus voor de binnenkant heb ik op een zwarte fleecedeken
de vorm nogmaals overgetrokken.
5. Dekens aan elkaar vastnaaien, ik heb dit met woldraad gedaan voor extra stevigheid.
6. Klitteband vooraan bij de split vastnaaien (ik heb een dubbele rij klitteband gedaan)
7. Om de felgroene kleur een beetje te onderbreken, heb ik de bruine vlakken en randen erop genaaid.
Klaar is kees:)
_Lisanne schreef:xJolien schreef:Fijn, een nieuw topic!
Zidore, goed gedaan!
Vorige week even langs geweest voor een rokje, maar helaas.... Niets naar mijn smaak!
Ik zoek al heel lang zo'n strak (elastisch?) rokje, zonder zakken of vouwen of wat dan ook... Gewoon simpel zwart... Helaas erg moeilijk te vinden, hier bij de Action hadden ze hem ook niet!
Ik heb er zo 1 vorige jaar bij de sting gekocht.
Was volgens mij 8 euro ofzo.
paschja schreef:maroescha schreef:Fijn he is die aan de vechtstraat? Fijn overzichtelijk!
Haha, Vechtstraat-fan meldt zich!
FuGeLiCu schreef:Een vraagje voor de action medewerkers hier, (waarschijnlijk is het antwoord: we weten zelf ook niet wat er binnenkomt, maar wil het toch proberen) Weet iemand of jullie ook nog "geslaagd" versiering en/of kaarten krijgen?
Met valentijn hebben jullie altijd vanalles en nu met het EK in aantocht, dus ik dacht, miss ook voor het thema "geslaagd"?
maroescha schreef:Fijn he is die aan de vechtstraat? Fijn overzichtelijk!