Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dinsdagavond wordt het al geleverd!!

). Hebben we dus wel mee geleerd, we houden ze nu zolang we het te doen vinden, maar volgende stoelen gaan we niet op bezuinigen! Dus als jullie op die stoelen verliefd zijn, gewoon doen, voor dat geld weet je zeker dat je er een hele poos gelukkig mee bent 
Dubbel leuk als het straks écht rond is en je kunt echt gaan kijken én bestellen 

Bovendien was de kookplaat enorm smoezelig, had ik de afzuigkap al weggegooid omdat die te vet was om beet te pakken

Laurabram schreef:Gisteren klein ongelukje gehad. Lantaarntje van m'n kast gevallen en nu zit er een deuk in m'n gestucde muur. Heb het gelukkig zelf gedaan en 't is de witte, dus het valt mee, maar bal wel.

veerledec schreef:Net de lampen die we besteld hadden opgehaald.
Deze:
http://nl.hendersandhazel.com/Artikel/H ... 000000000/
Ik hou niet zo van pip maar deze waren heel schattig, voor 2,50 per stuk kon ik ze niet laten staan. 

Radicaal kleurtje!
Maar wel gaaf! En je zebra is echt heel mooi strak geworden! Geloof dat ik het wel leuk vind, ik hou wel van kleur!
Naath86 schreef:Zal dan direct foto's plaatsen!!

), Portugese schaaltjes, spaanse bordjes, was chinees spul en nu pip dopjes (die vooral goed kleuren bij mijn hema borden. Van alles wat dus maar dat staat eigenlijk heel leuk als het allemaal door elkaar op tafel staat. 
Heeft ze idd ook bij elkaar gespaart. Leuk is dat! 

Ziet er strak uit al zeg ik het zelf
Ben er trots op! Haha binnenkort foto's! 
Ir111 schreef:Hoe eet jij dan een gekookt eitje? Of eet je dat nooit?
snowbunny schreef:Paarse muur.. WOW! Wel gaaf dat je dat durft

Inge_83 schreef:Ir111, doe mij ook zo'n klusstudent...
snowbunny schreef:Ja is echt heel makkelijk en sterk! Hebben het ook in de woonkamer, en nu dus ook slaapkamer
En is gewoon makkelijk behangen want zijn rollen van meter breed