Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel geef ik de planten als ik ze net geplant heb een flinke scheut water. Echt heel royaal.
had geen zin om naar rotterdam te rijden, dus ik heb alleen de voegen van het terras gestofzuigd
Mootje schreef:Wat een mega conifeer heb je staan, of valt dat wel mee?

Ik had liever het huis waar we tegenaan keken gehad maar daar was mijn vriend niet aan toe toen het vrij kwam en nu zijn bijna al deze hoekhuizen verkocht.
het vorige schuurtje stond dus echt in het middn?
ga je dan in de gaatjes plantjes als sedem stoppen? Nicolletje schreef:Mootje schreef:Wat een mega conifeer heb je staan, of valt dat wel mee?
Uhm, hebben?
Hij is niet mega maar toch wel zonde als ik 'm weg wil halen zoals ik eerder voorstelde. Er staan hier wel 6 coniferen in de tuin
. Allemaal verwaarloosd en 4 meter hoog ofzo. Vorig jaar lukte het me om 2 hagen in te korten, dit jaar moeten alle hagen gedaan. Niet alleen snoeien, maar vooral ook korter maken. Dat is zwaar, moet gezaagd worden. En dan heb ik aan de wegkant nog een flinke haag van laurierkers. Lelijk, maar wel functioneel. Ook die moet gesnoeid en ingekort. Nicolletje schreef:Antheman schreef:Ik heb er wel 600 vrees ik![]()
.
600??Als ik dat zou hebben dan zie ik de buren zéker niet meer
![]()
Ook een idee idd, om die oude tegels op die manier te gebruiken*noteert*
Omzagen dus.
Zat eens foto's te kijken en het verschil met het begin is enorm