Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jilletje schreef:menschen!
ik ben op jacht naar een nieuwe foon![]()
had eigenlijk mn oog laten vallen op een blackberry maar nu kom ik net het volgende tegen:
http://www.belcompany.nl/Telefoon/Apple ... ne-3Gs-8gb is dit aantrekkelijk?? een iphone was zoiezo mijn 1e keuzen maar voor de iphone4 vind ik de abbo's te duur
SSDesign schreef:Ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon. Ga nu op kamers wonen en heb nog een prepaid telefoon (Nokia 6303) en die bevalt eigenlijk super! Maar ja nu ik op kamers ga wonen zal ik ook iets vaker gaan bellen en smsen en zonder internet hoor je er tegenwoordig ook niet echt meer bij. Het heeft voorlopig nog niet echt haast, maar ben me toch alvast aan het orienteren. Heb mijn telefoon nu sinds december 2009 en heb er echt nog nooit problemen mee gehad.
Ik zoek:
- Abonnement met gratis telefoon. Het liefste geen touchscreen, daar kan ik niet mee overweg en ook moet de batterij van de telefoon het lang volhouden. Mijn Nokia kan tot 2 weken mee, dat is natuurlijk wel heel erg 'verwend', maar ik wil niet mijn telefoon iedere dag hoeven op te laden.
- Abonnement met weinig belminuten en veel smsjes.
- Onbeperkt internet (of veel internet). Bij mijn vriend is het zo dat je internet enkel slomer wordt als je teveel hebt geinternet, je betaalt niet extra. Dat vind ik wel fijn moet ik zeggen.
- Tot 25 euro per maand.
Zou dit gaan lukken of niet? Ik ben nog van de niet moderne mensen want ik heb echt geen idee hoe ik moet gaan zoeken naar een geschikt abonnement, dus als iemand mij kan helpen? Nogmaals, het heeft geen haast, maar ik wil me toch vast gaan orienteren...