ik kan ineens wél synchroniseren met mijn PC

ik heb niks gedaan behalve mijn telefoon opnieuw gereset vanwege die jailbreak site wat niet goed ging... bijzonder?

maar nog thanks voor je tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILOVE_TARA schreef:Hoi!
Ik heb even een vraagje. M'n vader heeft een los toestel (iPhone 4) waar hij niks mee doet en omdat mijn telefoon kapot is, mag ik deze gaan gebruiken. Ik weet wel dat je een microsim nodig hebt, maar ik heb ook gehoord dat je een speciaal iPhone abonnement moet hebben. Dus ik heb een beetje rondgekeken op internet, maar overal krijg je dan het toestel erbij en betaal je daarvoor dus meer per maand. Dit is voor mij niet nodig, omdat ik het toestel dus al heb. Iemand advies?
Arwennn schreef:@Ariebombarie:
ik kan ineens wél synchroniseren met mijn PC
ik heb niks gedaan behalve mijn telefoon opnieuw gereset vanwege die jailbreak site wat niet goed ging... bijzonder?
maar nog thanks voor je tips
Ariebombarie schreef:you're welcome
en is op zich niet heel bijzonder. restarten is idd ook een van de mogelijke oplossingen, alleen is die zo simpel dat ik die deze keer weer over het hoofd zag![]()
Faelivrin schreef:Hoe krijg je dat voor elkaar stunning?
Even een vergelijking (denk dat je verkeerd kijkt.)
TMobile;
Apple iPhone 3GS 8GB Zwart
Toestelprijs € 59,95
iPhone i-150 150 belminuten én 150 sms'jes € 29,95 /mnd
Vodafone;
Apple iPhone 3GS 8GS Zwart
Toestelprijs € 79,00
200 min / 400 sms
€ 34,50 / € 17,25
En hierboven de instinker, het is een HALFJAAR voor €17,25, daarna €34,50! Het abbo is daarvoor wel wat hoger dan tmobile, maar toestel is alsnog 20 euro goedkoper. Verder kun je, als je het via vodafone wilt, alleen via i-voordeel doen (volgensmij)
Pauline schreef:Ok...ik heb weer een vraag. Mijn filmrol opent niet, camera doet niks...gewoon nada, niente! Simkaart eruit gehaald (je moet iets?) hielp ook niet. Iemand een idee?