Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Re: Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:48

Ik zou ook voor vouwgordijnen gaan. Of vitrages, maar deze gordijnen zijn naar mijn idee ook net iets te lang.

Wel een leuk huis!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:05

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 19:00

Maar die plisse moet je in je kozijn monteren toch? Wij hebben kunstof kozijnen en daar mag niet in geboord worden van de WBV. T praktische van luxaflex vind k dat je zelf kan bepalen hoever je ze open zet en dat mensen minder makkelijk naar binnen kunnen kijken (dat gebeurt hier regelmatig helaas..). Buren hebben allemaal plakplastic maar dat vind k niet echt mooi..

Die enorme van 8 pers heb k even gemist, maar k bedoelde je witte stoelen :D
Die groene gordijnen komen bij mn tante van de zolder vandaan hihi, we koken elektrisch dus t is inderdaad wel oppassen maar heel gevaarlijk is t niet.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 19:21

Rinske schreef:
Als je die van de Ikea mooi vindt waarom koop je die niet dan :) ?
Ik heb niet zoveel verstand van modern, weet helaas geen outletstores met moderne meubels. Staat er niks op MP?

Ben aan het orienteren. Ikea is Ikea ;) Massa productie en eigenlijk ben ik daar niet zo van... :o

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 19:56

Mwoh, Ikea heeft best nette dingen hoor :) . Zut van duurdere winkels hoeft ook niet altijd kwaliteit te zijn :P .

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:42

@MarvanTom Leuk appartement zeg! Helaas net niet de regio waarin wij het zoeken.. (compliment van vriendlief dat de kleur van de gitaar bij de kussens past :P )

Misschien kan je bij iets van Zuiderster of Trendhopper kijken? Ook niet zo duur :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:06

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:35

Suuszels schreef:
@MarvanTom Leuk appartement zeg! Helaas net niet de regio waarin wij het zoeken.. (compliment van vriendlief dat de kleur van de gitaar bij de kussens past :P )

Dat van die regio hadden wij eerst ook, maar we hebben toch 16 jaar daar erg fijn gewoond.
Eerst in een ander appartement, later deze opgebouwd zien worden vanuit dat oude appartement. Was wel bijzonder! :j
Gitaar met kussens zijn te koop (ben ik van dat gejengel af): hij de gitaar, jij de matchende kussens voor je oren! _O-

Ik ben zoooo Ikea. :o
Ook al is het massaproductie: er is altijd ruimte bij hun type spul om er toch een eigen draai aan te geven.
Ergerlijk gewoon. :roll:
WillemYntJee: die stoelen zijn dus ook van Ikea...

edit: alle meubels van mijn link dus, zie ik nu pas. :')
Laatst bijgewerkt door MarvanTom op 25-08-10 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:38

Hm goed dat k t weet, k ben ook wel van de Ikea :+: Vooral onze kledingkast ben k nog steeds zo giga blij mee! Zo'n pax zelf ontworpen ding, echt heel praktisch :)

Ik kom uit Rotterdam en ben juist voor mn studie hier heen verhuisd dus helaas hier ook geen interesse. Hoelang heb je t al te koop staan?

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:39

Nu bijna 2 jaar...
:o

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:40

Dat meen je niet!!! Al die tijd in deze staat? Dat kan k me echt niet voorstellen, welke wijk van Rotterdam is t?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:44

Nouja, ik woon nu in Rotterdam-Zuid, maar we willen meer richting Dordrecht gaan wonen.
Vriendlief heeft al 2 gitaren, maar kussens voor mijn oren zijn altijd welkom gheheh
dat lijkt me wel apart ja, je huis opgebouwd zien worden :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:50

Rotterdam-Zuid, Pendrecht, groene wijk weer in opbouw.
Vlakbij de rijksweg naar Dordt! :)*
Voor de restyling hebben we eigenlijk niet veel hoeven doen, dus vrijwel in deze staat ja.
Op heeeeel veel meubels heen en weer en terug verhuizen voor de fotoshoot na...
In september 2008 hebben we het te koop gezet, in oktober de crisis...

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:53

Pfoe zonde zeg, t is een hartstikke leuk appartement als k t zo zie, netjes onderhouden en ingericht. Mja crisis zal er inderdaad wel flink aan hebben meegeholpen, balen joh!
De buren van mn ouders hebben hun huis in ik meen 2005 te koop gezet en momenteel wordt t al een paar jaar verhuurd omdat ze t niet verkocht krijgen (en ze t blijkbaar kunnen betalen..).

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:54

Echt balen dat het al zolang te koop staat :(:)
Haha ik weet wel ongeveer waar het staat, maar ik heb nou eenmaal vrij weinig met Rotterdam, sorry.

Misschien is dit iets? http://www.koopnueenwoning.nl/index.htm
volgens mij raak je dan wel redelijk snel je woning kwijt :j

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:59

Die woningen zijn wel heel goedkoop :oo . Kan me niet voorstellen dat ze zulke biedingen accepteren.

snowbunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:06

Ik vind die woningen vrij duur.... En zo mooi zijn ze niet...( niet mijn smaak althans ;) )

Wij hebben zelf een woning gekocht van ongeveer 100 m2 met achtertuin, Garage, Woonkamer, apparte ruime keuken, 2 ruime slaapkamers voor 115.000 ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:07

Snowbunny :oo Dan zeg ik maar niet wat mijn appartement gekost heeft :o

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:25

Ligt er natuurlijk ook maar net aan in welk deel van t land je woont he! Hier in de buurt heb je een redelijk groot misschien zelfs vrijstaand (of 2 onder 1 kap) huis voor 3 ton terwijl je voor dat bedrag in rotterdam blij mag zijn met een rijtjeshuis..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:15

haha niet alleen in rotterdam hoor! Hier in regio den-bosch moet je voor een simpele rijtjes woning ook 2,5ton meebrengen.
Wij hebben nu een rijtjeshuis van 145m2 woonoppervlak met voor en achtertuin v.o.n voor iets meer dan 240.000 euro..... maar dat is dan nieuwbouw en daar komt nog een hoop bij.

Maar goed hier blijven we dan voorlopig nog wel even wonen hahaha

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 08:19

Hier in de regio Utrecht (of nouja, woon zo'n 25 km van Utrecht vandaan, tussen Utrecht en Rotterdam in) betaal je ook zeker wel voor 2.5 ton.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 08:20

Zal zeggen dat mijn 3-kamer appartement nu ong. 220.000 waard is... 240.000 vind ik eerlijk gezegd een koopje :o Ik heb nu een leuk huis te koop zien staan voor 249, maar daar moet nog 50.000 aan verspijkerd worden om het uit de jaren '70 te halen en naar mijn standaard. Dat is 110 m2!

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 08:51

lillytjuh schreef:
haha niet alleen in rotterdam hoor! Hier in regio den-bosch moet je voor een simpele rijtjes woning ook 2,5ton meebrengen.
Wij hebben nu een rijtjeshuis van 145m2 woonoppervlak met voor en achtertuin v.o.n voor iets meer dan 240.000 euro..... maar dat is dan nieuwbouw en daar komt nog een hoop bij.

Maar goed hier blijven we dan voorlopig nog wel even wonen hahaha

Hier ook hoor! Komt ook omdat het dorp waar ik woon erg centraal ligt en omdat er erg weinig tussenwoningen zijn! Vooral veel 2 onder 1 kap en vrijstaand. Dan zijn de tussenwoningen die er zijn ook erg gewild.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:07

Ikea hebben wij ook hier in huis, maar niet teveel..... en de meesten die hier komen hebben helemaal niet door dat het van de ikea is hihi! en dat was ook precies de bedoeling :D

huizen prijzen..... het ligt er wel aan in welk deel van rotterdam je wilt kopen.... oud west en zuid zijn niet zo duur..... daar kun je voor een leuke prijs nog wel aardig wat kopen, ik zou er alleen niet willen wonen :n ;)

snowbunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:37

K woon zelf in Leeuwarden, Friesland ;) Hier zijn de huizenprijzen idd vele malen langer dan in de omgeving, rotterdam, utrecht, amsterdam....

Zal voor de gein es een verschil zoeken.. :P