HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juudii5

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:34

Janine!!! :D
Ik wil de Desire gaan kopen :D

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:11

Mij bevalt de Legend uitstekend. Nadeel van de Wildfire is dat de schermresolutie een stuk lager is dan bij de Desire en de Legend. Dat gaf voor mij de doorslag.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:17

Okee en de Legend vs. de Desire???
Aangezien ze toch 100 euro in aanschaf verschillen... :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:55

Haha, verwacht binnen twee dagen de Desire en kan nu al niet wachten! :):)

Kan iemand mij misschien alvast vertellen of de apps Whatsapp en Alchemy (TIP!) gratis zijn? O:)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:24

whats app is gratis, die heb ik ook :j

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:30

Alchemy geloof ik ook, tenminste ik had zoiets!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:49

Wat is de bedoeling bij Alchemy? Kan er geen wijs uit worden van alleen de beschrijving in Market.

Xindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:06

Ik zou voor de wildfire gaan! Heb hem nu een aantal maanden, en ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon! Hij is wat kleiner en compacter dan de desire en legend, waardoor hij met stappen gewoon in mijn broekzak past (dat was een belangrijke eis voor mij). Er kunnen alleen niet alle apps op, omdat het scherm wat kleiner is dan de desire, maar alsnog kun je kiezen uit honderen/duizenden gratis apps!

Wat hebben jullie er voor apps opstaan? Mijn aanraders: angry birds, pingchat (gratis smsen en fotos versturen! moet de ander wel een android, iphone of blackberry hebben), nu.nl, air control lite, ns reisplanner, 3fm radio app, de horse button natuurlijk, en de app killer (om in één klik openstaande spelletjes/programmas te sluiten).
EDIT: toevoeging: Jager, dat is het drankspel Kings, voor degenen die daar bekend mee zijn :D De regels kun je zelf aanpassen per kaart!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:15

Mayo schreef:
Wat is de bedoeling bij Alchemy? Kan er geen wijs uit worden van alleen de beschrijving in Market.

Daar moet je elementen met elkaar combineren om andere elementen te maken zeg maar :) best grappig

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 17:19

Xindy, doet bij jou de 3fm app het? Bij mij gaat hij dus gewoon niet aan!!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:44

Xindy schreef:
Ik zou voor de wildfire gaan! Heb hem nu een aantal maanden, en ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon! Hij is wat kleiner en compacter dan de desire en legend, waardoor hij met stappen gewoon in mijn broekzak past (dat was een belangrijke eis voor mij). Er kunnen alleen niet alle apps op, omdat het scherm wat kleiner is dan de desire, maar alsnog kun je kiezen uit honderen/duizenden gratis apps!

Wat hebben jullie er voor apps opstaan? Mijn aanraders: angry birds, pingchat (gratis smsen en fotos versturen! moet de ander wel een android, iphone of blackberry hebben), nu.nl, air control lite, ns reisplanner, 3fm radio app, de horse button natuurlijk, en de app killer (om in één klik openstaande spelletjes/programmas te sluiten).
EDIT: toevoeging: Jager, dat is het drankspel Kings, voor degenen die daar bekend mee zijn :D De regels kun je zelf aanpassen per kaart!

Mooi dat je zo positief bent over de Wildfire! Met 'normaal' internetten/gebruik merk je dus niet dat het beeldscherm slecht is of de telefoon traag?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:48

Maar mijn Legend past ook heel prima in mijn broekzak hoor!!!
Ik kan bedenken dat een Desire bijv. minder goed past, die zijn ook echt een slag groter..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:45

En ook dat valt mee :P De Desire heeft die knik niet en past ook goed in de broekzak! Het beeldscherm merk je echt wel, als je de wildfire en de desire naast elkaar legt zie je dat gewoon meteen.. En de desire is gewoon veel sneller dan de legend en de wildfire! Als je de desire bij een abonnement kunt krijgen én je vindt hem mooi zou ik het doodzonde vinden als je voor de legend of de wilfdire gaat :P Zeker omdat de techniek in de telefoons zo onwijs hard gaat, apps worden steeds uitgebreider en beter, dan ga je toch op den duur tegen die snelheid aanlopen!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:58

Bij de Wildfire hoef ik maar een 1 jarig abo af te sluiten, dus als blijkt dat ik echt meer met die telefoon wil doen dan ie kan, kan ik al over 9 maanden weer een nieuw toestel uitkiezen..

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:23

Tinkelbell schreef:
Haha, verwacht binnen twee dagen de Desire en kan nu al niet wachten! :):)

Kan iemand mij misschien alvast vertellen of de apps Whatsapp en Alchemy (TIP!) gratis zijn? O:)

Wat kunnen die tweede apps?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:02

Whatssap = pingen met iedereen die t ook heeft waarvan je een nr hebt.

Alchemy = leuk spel, waarin je verschillende componenten als bv aarde/vuur kan omtoveren tot bv uiteindelijk iets levends.

Wat is horse button?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:36

wil ik de market op om alchemy te downloaden, kan ik niet meer inloggen met mijn gmail account. Ga ik op internet kijken is mijn account verwijderd! Nee dat is handig. Wat moet ik nu doen, een nieuwe account aanmaken en die instellen? Ik gebruikte gmail nooit, kan het daardoor komen dat ze hem hebben verwijderd?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:21

Gisteren voor de 6e!!! keer mn HTC touch pro 2 weggebracht!!! Nog steeds dezelfde klachten als toen ik em voor de 1e keer op liet sturen en KPN en e-repair weigeren me een nieuwe te geven... Iemand suggesties wat ik hier nog aan kan doen! ben er klaar mee!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:40

Ik heb het even gemist maar wat is er mis mee?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:16

Hij loopt steeds vast, gaat vanzelf uit (dan moet ik de batterij eruit halen om em uberhaupt weer aan te krijgen), belt uit zichzelf mensen op...

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:27

oei... das erg vervelend. helemaal dat de service zo slecht is.
hier gelukkig nog geen problemen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:37

En elke keer de software updaten en zeggen dat ze er niks aan kunnen vinden... toen heb ik ook gezegd dat ik daar toch niet voor mn lol elke keer die telefoon op laat sturen? zelfs de winkel van KPN heeft t nog nooit zo erg meegemaakt!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:39

pff typisch gevalletje van pech dus.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:42

Ja, maar als je dan een beetje aan klantbinding zou willen doen, zou je de klant tegemoet komen lijkt me... nu stap ik over en ga noooooooooooooit meer terug naar KPN! heb een klacht bij radar ingediend. daar hadden ze dr al heeeeel veel van (KPN en e-repair :P)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:44

tja, dat is helaas maar heel weinig. wij hadden hiervoor tele-2. dat was pas waardeloos :=
ben tot nu toe tevreden :D