meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 08:49

Kido schreef:
2000 smsjes hoe krijg ik dat nou op...
Krijg liever en 10tje korting!

dat was ook mijn eerste reactie! nouja, ipv het tientje korting was mijn reactie: ik heb liever mijn beltegoed verdubbeld :)

ik kom lang niet aan die 1000 smsjes, laat staan 2000. dit is gewoon een actie waar denk ik bijna niemand wat aan heeft, dus voor hun niet duur en ze laten zich toch van hun `goede kant` zien...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 08:54

dorieeen schreef:
ik krijg net dit smsje.

Beste klant, als gebaar voor de netwerk storing van 18 en 19 november biedt Vodafone je in december een gratis Zorgeloos SMS Blox aan.

Dus een andere als de rest hier? Dit betekend toch dat ik de hele maand december voor niks sms? :):)

Deze had ik ook! :D

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 09:44

Ik heb nog steeds geen smsje van ze gehad!

Meloen

Re: meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 09:47

potverdikkie ik ook nog niet..

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 09:48

ik heb helemaal geen smsje van vodafone gehad..
had anders wel leuk geweest.. ik heb overigens helemaal geen last van een storing gehad.. 1 keer dat hij er 5 minuutjes uitlag.. maar was verder de hele tijd bereikbaar en kon zelf ook iedereen bellen die k wou

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 10:01

Ah, ik ben er achter hoe het zit!! Let op:

vodafone schreef:
Heb je een abonnement icm Zorgeloos SMS BloX, dan verdubbelen we je Zorgeloos SMS BloX in de maand december.

Heb je Prepaid Zorgeloos SMS BloX, aangesloten tussen 20 Oktober en 20 november 2009, dan bieden we je in december een gratis Zorgeloos SMS BloX aan.

Als je hiervoor in aanmerking komt, ontvang je een persoonlijke sms-bericht.

Voor de rest van de klanten geld enkel dit:

vodafone schreef:
Als gebaar voor deze storing biedt Vodafone daarom alle particuliere en zakelijke klanten een weekend gratis sms'en binnen Nederland aan van 5 december 0:00 uur tot 6 december 24:00 uur.

Ik zal mijn abonement eens nakijken of ik zorgeloos sms blox aan heb staan of niet..... Edit: Ik heb alleen de smsverdubbelaar aanstaan, ik krijg dus géén smsje en kan alleen op 5 en 6 december gratis sms-en.... sorry, maar voor 24 uur geen ontvangst vind ik dit toch echt een flutcompensatie.

Iemand zei trouwens dat ze niks verplicht zijn, maar ik heb een contract met hen en zij hebben zich er niet aan gehouden. Dat betekend dat er wel degelijk een compensatie tegenover hoort te staan!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 10:55

Achja, alleen maar netjes toch dat ze het willen goedmaken.. Zo'n storing hebben zij ook niet gewild... Ik vind het top van Vodafone! :)

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 10:57

Ik vind het wel een mooie actie hoor, dit zie je niet vaak na storingen.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:23

Heerlijk een weekendje gratis smsen! :D Topactie! Vooral met sinterklaas wel handig, haha!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:53

ja maarja dan gaat de vodafone dinges overbelast worden let maar op!

ze hadden beter iedereen bijvoorbeel 500 smsjes kunnen geven extra zodat alles verdeeld is en niet alles in een keer verzonden word wat dus nu het geval word...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:57

Jammer, ik had graag een maandje onbeperkt gesmst! Nouja nu maar m'n hele telefoonlijst een fijne sinterklaas wensen en kijken of het netwerk dan weer platgaat :D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:11

Hm, laat ik net helemaal buiten die regeling vallen.. :') Leuk hoor, een compensatie waar je niets aan hebt :=

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:21

jessj22 schreef:
ja maarja dan gaat de vodafone dinges overbelast worden let maar op!

ze hadden beter iedereen bijvoorbeel 500 smsjes kunnen geven extra zodat alles verdeeld is en niet alles in een keer verzonden word wat dus nu het geval word...

Ja dat is t risico, maar dan moeten ze weer iets ter compensate te doen,, Misschien leren ze er dan van, en doen ze dan iedereen die 500 smsjes ofzo:P

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:22

voor mij schiet de actie ook niet op...
Hoewel ik het wel een goed gebaar vind... ik had liever korting ofzo gehad ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 16:00

Het is werkelijk NIET normaal, zó'n slechte klantenservice Vodafone heeft. Je kunt ze gewoon NIET bereiken!! :( :( :(

Ze laten je verdomme eerst een kwartier in de wacht staan en dan gooien ze de hoorn erop. Ze zijn gewoon ONBEREIKBAAR. -:(-

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 16:41

Tja, ik ben ook bang dat de boel gelijk weer plat ligt in het weekend van 5 december!
Nou ik sms ook weer niet zoveel, en ik ga ook niet sms-en omdat het sms-en.....*zucht* ik heb er persoonlijk ook niet veel aan....

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 16:57

Hmm, ben toch wel benieuwd hoe ik aan die gratis blox kan komen dan! Wordt die 1 december gewoon gratis aangesloten? Want mijn blox loopt 29 november af, dus dan wacht ik nog eventjes met een nieuwe aansluiten.
Ik vind het wel heel netjes van Vodafone dat ze zoiets doen hoor! Want die storing was ook niet de schuld van Vodafone.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:53

ik ben toch super blij hoor met die 2000 smsjes ik krijg ze wel degelijk op:D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:58

Wuis schreef:
Het is werkelijk NIET normaal, zó'n slechte klantenservice Vodafone heeft. Je kunt ze gewoon NIET bereiken!! :( :( :(

Ze laten je verdomme eerst een kwartier in de wacht staan en dan gooien ze de hoorn erop. Ze zijn gewoon ONBEREIKBAAR. -:(-

Zeg, doe eens even lekker normaal ofzo...
Dat ze onbereikbaar zijn zal zijn omdat je ongetwijfeld niet de enige bent die belt.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:09

Wuis, get a grip on yourself !
Elk contactcenter doet haar uiterste best je zo snel mogelijk te woord te staan. Hoe langer jij moet wachten, hoe slechter zij in de cijfers komen.. Ze laten je niet wachten voor de lol!!!! >;)
En wat betreft hoorn opgooien? Er werken mensen.. en mensen maken fouten hè ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:11

stef schreef:
Wuis schreef:

Zeg, doe eens even lekker normaal ofzo...
Dat ze onbereikbaar zijn zal zijn omdat je ongetwijfeld niet de enige bent die belt.

Dit is niet één keer, maar gaat al wekenlang zo. En niet alleen bij mij.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 00:27

Dan ga je toch langs bij een VF winkel?

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 09:38

@Wuis..

Dagmar_k schreef:
Wuis, get a grip on yourself !
Elk contactcenter doet haar uiterste best je zo snel mogelijk te woord te staan. Hoe langer jij moet wachten, hoe slechter zij in de cijfers komen.. Ze laten je niet wachten voor de lol!!!! >;)
En wat betreft hoorn opgooien? Er werken mensen.. en mensen maken fouten hè ;)

En, als je denkt dat je het zelf misschien beter kan, zou je het eens zelf moeten proberen.. :j

En ik ga hierin ook met stef mee, als je al op zo'n akkefietje reageert, hoe reageer jij dan op echte problemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:07

R0X schreef:
Dan ga je toch langs bij een VF winkel?

Ja, dat kan dus niet want ik heb een abbo via vodafone internet en in de winkel kunnen ze je daar dus niet mee helpen.

Ik snap niet dat jullie zo lovend doen over Vodafone, terwijl algemeen bekend is dat ze een waardeloze klantenservice hebben (kom ik dus achter nadat ik een internet abbo heb afgesloten, google maar eens op vodafone klantenservice, dat zegt genoeg). Er zijn mensen die de verkeerde telefoon geleverd krijgen en vervolgens nergens terecht kunnen (in de winkel kunnen ze je niet helpen, telefonisch en via internet zijn ze onbereikbaar).

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:18

Wuis, dat komt dus niet alleen bij Vodafone voor hoor.. Heb namelijk een VF én Hi abbo.. En bij Hi gaat het precies hetzelfde..