Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Hebben we eigenlijk ook boeken mbt paardengedrag/paardrijden in de dropbox staan?? Ik zat me net te bedenken dat ik eigenlijk mijn kennis wat wil opfrissen..
De meest voor de hand liggende auteurs heb ik al opgezocht (parelli/ monty robberts) en die stonden er niet tussen, er zullen vast veel meer zijn die ik niet ken vandaar de vraag.
pluisje88 schreef:http://www.pdashop.nl/product/62479/ire ... ition.html
hier staat hij. Hij is nog wel leverbaar naar het schijnt.
Hier staat in de beschrijving dat hij geen e-pub kan lezen maar de nieuwere versies kunnen dit wel zegt men
Kido schreef:pluisje88 schreef:http://www.pdashop.nl/product/62479/ire ... ition.html
hier staat hij. Hij is nog wel leverbaar naar het schijnt.
Hier staat in de beschrijving dat hij geen e-pub kan lezen maar de nieuwere versies kunnen dit wel zegt men
Owke!
Maar is t ook een nieuwe versie die je dan kan kopen?
En wat vraagt ze ervoor?
vikki schreef:Margee, ja, daar zit een volgorde in. Ik ben Tess Gerritsen verslaafd, en ik ben nu bezig in het (tot nog toe) 1 na laatste deel van de Rizzoli & Isles serie (in mijn hoofd zien R en I er echt zo anders uit... ik kan me dus -nog???- niet echt vinden in de serie... die ik trouwens nog niet gezien heb, want ik was in Frankrijk
)
Deel 1 De Chirurg The Surgeon
Deel 2 De Leerling The Apprentice
Deel 3 De Zonderes The Sinner
Deel 4 Zustermoord Body Double
Deel 5 Verdwijn Vanish
Deel 6 De Mefisto Club The Mephisto Club
Deel 7 Het Aandenken The Keepsake
Deel 8 ??? Ice Cold
Een van mijn favoriete boeken ooit is trouwens The Bone Garden van Tess Gerritsen (ik geloof dat de Nederlandse titel Koud Hart is), een geweldig boek vind ik dat. Dit is een op zichzelfstaand boek (dus geen Rizzolo & Isles).
*Edit; imo is het vooral belangrijk op De Chirurg en De Leerling gelezen te hebben voor je aan de andere titels begint. Daarna is het imho iets minder erg, maar blijven er nog steeds diverse rode draden door de boeken lopen, waardoor ik toch wel de volgorde aan zou willen houden.