Dit ligt aan twee dingen.
één:
Een beeldscherm zit over het algemeen meer gebogen dan je kijk hoek naar het beeldscherm
dit houdt in dat je ogen via de onderzijde van het beeldscherm meer licht ontvangen dan de bovenzijde.
Vooral mensen met LCD of TFT schermen zouden dit moeten merken aangezien de kijkhoek van deze
monitoren extra klein is.
Punt twee:
De output van de foto van nada is png wat geen standaard foto formaat is, kortom,
deze foto is dus eerde bewerkt of ze heeft een bijzonder foto toestel.
De compressie methode van png gaat in pixels in tegenstelling to jpg.
Bij een normale onbewerkte foto, OF een foto die niet opgeslagen is als een ander bestands formaat als jpg zou je geen
verschil moeten zien. De kwaliteit blijft het zelfde.
Een beeld scherm bewijs:

Dan nog iets,
Het is echt abnormaal hoe sceptisch mensen hier reageren, ik heb het niet over iedereen,
ik heb rond gekeken er zitten hele lieve mensen tussen. Alleen de gene ovber wie ik het o.a heb weten wel wie ik bedoel.
Het is belachelijk hoe sommige mensen hier en dan bedoel ik niet alleen deze topic, afgekat worden.
Ik vind deze mensen heel erg laag, en dat bewijst maar weer hoe laag deze mensen in het echt zijn.
Ze moeten nog veel leren.
Ik weet ook niet of ik updates voor mijn programma op deze manier wil gaan voortzetten, dat spijt me tegen over de mensen
die het wel goed vinden. Al hoewel weet ik niet of deze er nou echt zijn.
Btw, Hoe kan ik mijn eerste post weer bewerken?