iPod mini 4GB = iPod nano?
En iTunes da's toch gewoon dat programma dat je krijgt bij je iPod of ben ik mis, ben nog een beginneling..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siempie schreef:Hier nog een die haar Ipod vervloekt heeft. Inmiddels ben ik er achter hoe ik het makkelijkst muziek er heen kan slepen. Als je ipod aangesloten is zie je aan de linkerkant halverwege Itunes je ipod staan. Als je muziek hebt staan in een map op je computer moet je die map even openen. Selecteeer de muziek die je wilt hebben en sleep het naar Itunes naar je ipod totdat je een +je (in je muiscursus) ziet dan kun je het loslaten.
[img]http://www.equipics.nl/fotos/bokt/itunes.jpg[/im
highwaykind schreef:Komt 'ie
Klik op de plaatjes voor een grote versie!
Sluit je iPod aan en als het goed is opent iTunes dan vanzelf ( als dat niet gebeurt moet je dat nog even aanvinken, rode stipje op het plaatje).
Als je dit menu (Samenvatting enz..) niet krijgt moet je nog even op je iPod klikken in het menu links.
onderaan zie je ook hoeveel muziek/film/anders/leeg is
Er komt ook een regeltje extra in het menu links (rode pijl) met de naam van je Ipod en een draaiend dingetje als hij aan het synchroniseren is.
De indeling van die aanvinkdingetjes is bij mij compleet anders, maakt dat wat uit?
Klik Bewerken - Voorkeuren en kies een map waar al je muziek in staat. Vink aan ( of niet, maar ik vind het erg handig, vooral als je veel muziek hebt) dat iTunes de mappen en bestanden zelf moet ordenen.
En dat ziet er dan ongeveer zo uit.
Even weer terug naar je iPod instellingen, hier kan je zeggen dat hij alle muziek vanuit de iTunes bibliotheek op je iPod moet zetten ( of alleen aangevinkte als het er niet op past).
Zelfde voor podcasts, foto's , adresboek/agenda van Outlook.
En nog een heel erg handig klein programmatje waarmee je alle "uitroeptekentjes" (= dead tracks, die je verplaatst of verwijderd hebt) in één keer weghaalt.
Quickscripts programma downloaden
Openen terwijl iTunes ook aan is, en op een knopje rammen, even wachten, klaar.
Maakt ook leuke smart-playlists voor je aan. (weet even niet meer waar ik die vandaan heb voor de credits..)
Succes!
Berdien schreef:Ja dat kan, of heb je stiekem de iPod losgetrokken van de computer zonder officieel los te koppelen? dat is namelijk dodelijkbij één keer niet, maar als je het te vaak doet dan gaat je iPod-software rare dingen doen.
OranVera schreef:hoeveel kost een gemiddelde ipod. Ik ben toch maar van plan om er één te open. En hoeveel nummers kan je er dan ongeveer op zetten?
Berdien schreef:Ja dat kan, of heb je stiekem de iPod losgetrokken van de computer zonder officieel los te koppelen? dat is namelijk dodelijkbij één keer niet, maar als je het te vaak doet dan gaat je iPod-software rare dingen doen.
Sani: probleem ondertussen opgelost? Verschillende volgorde zal denk ik niet veel uitmaken.
Kan je niet toevoegen op je iPod, of in iTunes?