Wij hebben dus de zwarte maximaal lichtdoorlatende.
Alleen fotografeert het zo slecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Ja, wij vonden wit zo wit (onder de rook van Tata Steel...) En grijs en zwart zo massief. Ik zal even foto's zoeken.
[ Afbeelding ]
Van vorig jaar, mn vriend had toen het ophangsysteem niet helemaal begrepen.
marleen_88 schreef:Ja, wij vonden wit zo wit (onder de rook van Tata Steel...) En grijs en zwart zo massief. Ik zal even foto's zoeken.
[ Afbeelding ]
Jolliegirl schreef:marleen_88 schreef:Ja, wij vonden wit zo wit (onder de rook van Tata Steel...) En grijs en zwart zo massief. Ik zal even foto's zoeken.
[ Afbeelding ]
Je weet dat je ze verkeerd hebt bevestigd? Of bedoel je dit met het ophangsysteem verkeerd begrepen?
Het dopje van de zuignap hoort over de zuignap om hem op de plaats te houden. Dan het doek erover en dan de draairing.
[ Afbeelding ]
Nu heb je het dopje van de zuignap op je doek waardoor de zuignap niet vacuüm zit.
En je doek niet strak aansluit.
Jolliegirl schreef:Je weet dat je ze verkeerd hebt bevestigd? Of bedoel je dit met het ophangsysteem verkeerd begrepen?
Het dopje van de zuignap hoort over de zuignap om hem op de plaats te houden. Dan het doek erover en dan de draairing.
[ Afbeelding ]
Nu heb je het dopje van de zuignap op je doek waardoor de zuignap niet vacuüm zit.
Tieme schreef:Jolliegirl schreef:Je weet dat je ze verkeerd hebt bevestigd? Of bedoel je dit met het ophangsysteem verkeerd begrepen?
[ Afbeelding ]
Oh ik ontdek nu dat ik ze al 4 jaar op de verkeerde manier bevestig![]()