Steelstofzuigers: ervaringen met Dyson, Samsung of Bosch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Re: Steelstofzuigers: ervaringen met Dyson, Samsung of Bosch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 15:48

Hier nog steeds blij met de Numatic Quick. Vriend vond het eerst een overbodige aanschaf, maar pakt hem tegenwoordig ook als hij even snel een stofzuiger wil pakken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 16:12

Ik heb een nieuwe accu in mijn Dyson gedaan en ik kan er nu met gemak het hele huis mee zuigen. Ook heb ik een knopje gekocht voor op de powerbutton zodat ik die knop niet de hele tijd ingedrukt hoef te houden. Had ik veel eerder moeten doen.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 16:59

BrankaZ schreef:
Hier nog steeds blij met de Numatic Quick. Vriend vond het eerst een overbodige aanschaf, maar pakt hem tegenwoordig ook als hij even snel een stofzuiger wil pakken.

Wij zijn ook heel blij met Numatic :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 20:02

BrankaZ schreef:

Ik heb een geweldige Miele, maar was ook op zoek naar en makkelijk&snel geval.
Robotstofzuigers durf ik niet aan, heb katten, mogelijk iets met kots, en laten we eerlijk zijn, een robotstofzuiger kent alleen ronde hoeken..

Dus beetje surfend kwam ik op deze jongen: https://www.coolblue.nl/product/859879/ ... grijs.html

Uiteraard, zoals CB belooft, de volgende dag binnen, uiterst zorgvuldig uitgepakt, want als het niets was, direct retour.

TOP-ding, werkelijk waar. Zuigt echt ontzettend goed, kruimeldief in-een, laadt snel op, goed schoon te houden, ik ben er zo blij mee, en dat voor dat geld!
Ik sta dagelijks even mijn "I want to break free' dansje te doen met dit wonderlijke apparaat, en alles is weer deftig.

Wat zuig ik op? Kattenharen, meuk die katten aan hun haren mee binnen brengen, stof, blaadjes van planten die ik vergeet water te geven, en van de week zelfs een naaktslak..

Een nadeel? Had er graag een leuk ophangsysteem bij gehad, maar daar is de prijs wellicht naar.
Heb nog wel een hoofdstelhaakje over ;-)

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-24 21:24

Ik gebruik ook enkel de medium stand van mijn Samsung eigenlijk, zelfs voor mijn stoffige mat aan de inkom is dat voldoende

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 09:10

Thanks! Zo te horen zou het dan wel goed moeten komen.:D De overige genoemden ga ik ook bekijken.

Ik ben nog wel benieuwd.. Hoe lang doe je met zo'n pod bij de Numatic?

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:08

Sem_ schreef:
Thanks! Zo te horen zou het dan wel goed moeten komen.:D De overige genoemden ga ik ook bekijken.

Ik ben nog wel benieuwd.. Hoe lang doe je met zo'n pod bij de Numatic?

Ik denk dat daar niet een antwoord op is. Zal afhankelijk zijn van hoe vaak je hem gebruikt icm hoe vies je huis is. Wij doen er lang mee, maar hebben geen kinderen en alleen een kat. Denk dat hij maar 1x pw gebruik wordt en dan is het vooral voor het kattengrit en meestal alleen de woonkamer en keuken.
Ik heb ook geprobeerd om die pod te legen met de gewone stofzuiger zodat je hem kan herbruiken, dat was geen succes. Heb ook nog geen dupes gevonden.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 14:04

Ik heb ook nog geen imitaties gevonden (denk nog te nieuw). Maar tot nu toe nog maar 1x vervangen.
Het grote stofzuigwerk doen we hier met Henry, de Quick pakken we voor snel tussendoor. Vooral kattenbakgrit en stofpluizen.