Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik heb trouwens een hekel aan stofzuigen, die herrie, dat zware ding die soms ook op zijn kop wil liggen of vast blijft hangen achter een stoelpoot of deurkozijn. Ik bezem daarom liever, misschien iets minder grondig maar voor dagelijks gebruik en tussendoor veel sneller en makkelijker naar mijn idee dan een gewone stofzuiger. Oja en je hoeft de zak van de bezem nooit te vervangen
Maartje1990 schreef:moonsparkle schreef:Ik heb trouwens een hekel aan stofzuigen, die herrie, dat zware ding die soms ook op zijn kop wil liggen of vast blijft hangen achter een stoelpoot of deurkozijn. Ik bezem daarom liever, misschien iets minder grondig maar voor dagelijks gebruik en tussendoor veel sneller en makkelijker naar mijn idee dan een gewone stofzuiger. Oja en je hoeft de zak van de bezem nooit te vervangen
_San87_ schreef:Hier gewoon een sleetje met extra lang snoer. Zuigt toch het beste, in mijn ervaring, en geen accu die leeg gaat. Boven wel een steelstofzuiger.
Evamarie schreef:Doekje in de hand? Gelijk even meer meenemen dan wat het plan was.
nimbletje schreef:Ik snap nooit waar mensen de tijd vandaal halen om elke dag te stofzuigen of om iets in het huis te doen. Ik vertrek om half 8 van huis en kom pas s'avonds rond 20 uur weer thuis. Moet dan nog eten enzo... en wil ook even zitten. Op mijn vrije dag draait de wasmachine. Strijkijzer heb ik ook niet. Vroeger wel voor de strijkkralen van de kinderen
Ik overweeg een robotstofzuiger. Heb 5 jaar een poetshulp gehad. Mis haar nog elke dag maar nu geen budget meer voor. Ze deed mijn hele huis in 3 uur.
Maartje1990 schreef:moonsparkle schreef:Ik heb trouwens een hekel aan stofzuigen, die herrie, dat zware ding die soms ook op zijn kop wil liggen of vast blijft hangen achter een stoelpoot of deurkozijn. Ik bezem daarom liever, misschien iets minder grondig maar voor dagelijks gebruik en tussendoor veel sneller en makkelijker naar mijn idee dan een gewone stofzuiger. Oja en je hoeft de zak van de bezem nooit te vervangen
Dan denk ik dat je ook blij wordt van een steelstofzuiger. De voordelen van een bezem en de voordelen van een stofzuiger
Captain schreef:8nnemiek schreef:En de soepmaker, dat ding is zo fijn! Die gebruik ik veel met groente uit de tuin. Binnenkort komen de courgettes er weer aan. Die hoef ik maar in grote blokjes te snijden, ui en aardappel erbij, water, kruiden en bouillontablet en het apparaat doet de rest.
Het enige wat je aan tijd bespaart is staafmixen? Dat kost toch nog geen 2 minuten?
xLoki schreef:Wat ik trouwens volgens mij nog niet voorbij heb horen komen in dit topic is ADHD medicatie. Mijn grootste life hack is ADHD medicatie, dat zorgt dat alles in mijn leven soepeler gaat.dus ook huis opruimen, schoonmaken en boodschappen doen. Had ik 20 jaar eerder achter moeten komen, maar toen werden meisjes nog amper gediagnosticeerd helaas.
_San87_ schreef:onpaard schreef:
Meer mensen dan je denkt.
Ah okay. Ik ken echt niemand die dat denkt.
Relaxed schreef:_San87_ schreef:
Ah okay. Ik ken echt niemand die dat denkt.
Ik ken er genoeg, vriendin van me kan zich enorm druk maken om was die nog opgevouwen moet worden.. Terwijl ik dan denk, trek gewoon de deur dicht, niemand die het ziet![]()
Of als je ergens komt zeggen, 'let niet op de rommel' en er ligt echt nergens ook maar iets wat op rommel lijkt![]()
Of voor de vakantie het hele huis uitsoppen, vind ik ook altijd zoiets geks.. Waarom moet dat dan ineens? En dan gestresst op vakantie gaan..
Fitzroy schreef:Nou, ik niet. Waarom? Er leeft toch niemand. Ik zorg alleen dat de vaatwasser draait, de koelkast leeg is en de vuilnis is afgevoerd. En verder niet.
Captain schreef:Fitzroy schreef:Nou, ik niet. Waarom? Er leeft toch niemand. Ik zorg alleen dat de vaatwasser draait, de koelkast leeg is en de vuilnis is afgevoerd. En verder niet.
Omdat je dan thuis komt in een schoon huis.![]()
moonsparkle schreef:Ook weinig herrie? Vrienden hadden een Dyson steelstofzuiger maar die vonden m wel best zwaar en de accu ging na verloop van tijd snel leeg waardoor ze toch weer op een gewone stofzuiger over waren gestaptnu heb ik er daardoor weinig vertrouwen in. Mocht een bezem stuk gaan heb je voor onder de 20 euro denk ik een nieuwe en er valt niet veel aan stuk te gaan. Als zo'n steelstofzuiger niet meer goed werkt na korte tijd dan heeft het veel geld gekost
Captain schreef:Omdat je dan thuis komt in een schoon huis.![]()