Drico schreef:Over het algemeen heb ik al meer negatieve ervaringen gelezen over de S21 (o.a. dat de camera niet heel goed schijnt te zijn, problemen met de luidspreker wanneer je belt, etc.)
Persoonlijk zou ik dan kiezen voor de S22.
Dit zijn idd ook de redenen geweest dat ik voor de S22 ben gegaan en niet de S21. Nu moet ik wel zeggen dat mijn moeder de S21 heeft en zo ver ik weet nergens last van heeft, maar wilde de gok niet nemen 
Moet wel zeggen dat de batterij me iets tegenvalt tov de S10. Eerst had ik het idee dat ie langer meeging maar daar kom ik toch wel wat van terug, heb het idee dat ie wat dat betreft een beetje hetzelfde meegaat als de S10 op het laatst. En die deed het op zich meer dan prima want kwam daar nog wel een dag mee vooruit, maar had gehoopt dat deze het wat langer uit zou houden gezien ie net nieuw is 
Heb alleen wel geïnvesteerd in een nieuwe oplader met Power Delivery (met usb-c ingang) ipv het "oude" Adaptive Fast Charge (met usb-a ingang) en merk wel dat ie met PD een stuk sneller oplaad voor als ik bijv. even snel bij wil laden voor ik van huis ga 
Edit;
Nog een tip trouwens mbt het instellen van een sneltoets voor bijv. het extra dimmen van je scherm:
https://youtu.be/1rgkdrYwPzQ
Had zelf extra dimmen al wel aangezet maar kwam er door dit filmpje achter dat je daar omheen nog meer instellingen kunt instellen. En zo dus ook snel kan switchen tussen helderheid als je bijv. ineens de zon in loopt. En ik hoop vooral ook dat het nog weer scheelt in hoe lang de batterij mee gaat
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 30-03-22 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt