Er zijn mensen die een auto hebben puur om van a naar b te komen.
Maar er zijn ook mensen die een specifieke auto rijden, omdat ze daar bewust voor gekozen hebben. Zoals de auto van Yavanna. Tof ding trouwens! Past ook wel bij mij.
Nee, die zie je niet op elke hoek van de straat. De mijn ook niet. Het is geen standaard Range Rover sport. Het is een limited edition, waarvan er maar 250 van zijn gemaakt.
De één vindt 'm oerlelijk, de ander vindt 'm leuk. Ja hij zuipt en kost aardig wat aan vaste lasten, maar dat weet je van te voren, dat is een bewuste keuze.
Mijn vorige auto was 3.0 v6je sport coupé'tje. Die staat nog steeds geschorst in de schuur, omdat ik er geen afscheid van kan nemen. Heb er altijd met heel veel plezier in gereden! Hij is van 1998, maar was en is altijd starten en lopen. Ja een keer een nieuwe distributie riem, radiateur etc. Maar dat had ik er dan graag voor over. Ding moest gewoon goed blijven.
M'n huidige auto heeft onlangs ook een flinke rekening gehad. Even dit en even dat vervangen. Graag, maak 'm maar weer tip top in orde. Kan ik weer met plezier verder rijden. Ik hoef geen andere.
Mag graag in iets aparts sturen, ik vind auto rijden leuk. En heb gewoon geen standaard smaak.
Naast de fun factor auto hebben we nog een htk auto. C5 1.6 diesel. Loopt zuinig, brengt ons netjes van A naar B, doet wat ie moet doen, gaat van 0 naar 100 in 6 minuten, maar is gewoon... saai.
Prima. Maar die zet ik dan ook met een gerust hart op de parkeerplaats bij de supermarkt
De range niet. En wat een ander van je keuze vindt, leg je naast je neer.

De totale combi met trailer lag door het sport onderstel wel als een blok op straat. en die v6 trok het spul met 2 vingers in de neus.