Morrie schreef:Haha, helaas doet mijn kat dat soort dingen niet. Mijn man loopt nu al een kwartier naar zijn pantoffels te zoeken, die heb ik dus in de schoenenkast gezet vanmorgen
Geweldig zoeken terwijl ze op een hele normale plek staan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:dat vind ik een goeie, hier slingeren al een week 3 (?) schoenen van mijn man in de huiskamer rond. Die ga ik straks beneden in zijn muziekstudio(otje) mikken.
Hij vind mij maar een zeikerd als ik zeg dat ik het alles wat strakker en netter wil hebbenmaar nu ik hele dagen thuis ben, word ik erg onrustig van al die losse zooi
Ceetje_bokt schreef:Oeh vandaag mijn nieuwe etiketten geprint voor de dozen met hondenpuzzelonderdelen (is dat een woord?) [ [url=m/iJ4awh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zijn deze etiketten en geprint op een kopieermachine.
[ [url=m/vVlSkO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had al mijn kruiden al eens gedaan met ronde witte etiketten en een rondje van boeklon eroverheen ipv vette vingers.
[ [url=m/Qm87Wz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Word hier zo gelukkig van
corinep schreef:Ik vind het wel wat respectloos overkomen trouwens als ik lees dat sommige mannen alleen hun eigen spullen op hun eigen kamer mogen hebben. Schoenen die rondslingeren bijvoorbeeld, is er dan geen ruimte voor die schoenen in de hal, wat een logische plek is?
Liggen jouw persoonlijke spullen dan ook enkel in jouw eigen kamer?
Ik kan het verkeerd begrijpen hoor...
Vjestagirl schreef:Ik denk dat het probleem ook vaak zit in dat mensen de noodzaak niet zien om het weg te doen. In mijn beleving is het vaak een combinatie van
- We hebben de ruimte toch / Het ligt toch niet in de weg?
- Het is toch nog goed?
- Deze had ik aan/gebruikte ik toen....
- Wie weet heb ik het ooit nog nodig!
De combinatie van die 5 punten maakt dat mensen geen afscheid kunnen of willen nemen. Zodra een of meerdere van die punten wegvalt kunnen ze vaak ineens wèl dingen wegdoen.
Saul schreef:Herkenbaar die kelder. Drama.
Alles bovenaan is keurig gesorteerd maar daar onder. Pff.
Ik probeer ook nog steeds te ontspullen maar man wat is dat moeilijk met een kind![]()
We hebben laatst ook opgeruimd bij mijn schoonouders.
Aanhanger plus station wagen vol verhuisdozen zijn richting ons gekomen. Allemaal oude boeken, strips, knuffels en speelgoed.
20 jaar niet naar gekeken en je raad het al. Het mag niet weg van vriendlief
Saul schreef:Herkenbaar die kelder. Drama.
Alles bovenaan is keurig gesorteerd maar daar onder. Pff.
Ik probeer ook nog steeds te ontspullen maar man wat is dat moeilijk met een kind![]()
We hebben laatst ook opgeruimd bij mijn schoonouders.
Aanhanger plus station wagen vol verhuisdozen zijn richting ons gekomen. Allemaal oude boeken, strips, knuffels en speelgoed.
20 jaar niet naar gekeken en je raad het al. Het mag niet weg van vriendlief
koenlover schreef:Wat doen jullie met foto’s? Ik heb super veel albums (zonder tekst ofzo) en vind dat eigenlijk zonde van de ruimte. Zat er daarom aan te denken om de foto’s te laten digitaliseren. Iemand ervaring mee?