Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petra8 schreef:Ik heb vandaag eens bij een dyson stofzuiger gekeken omdat het snoerloze met wel aanstaat. Mijn vriendin wil nooit meer anders, wat is jullie ervaring, is een dyson echt zo geweldig?
corinep schreef:Noeps schreef:Hier ook groot fan van de Dyson. Goedkoper dan relatietherapie en je hebt er ook nog eens veel plezier van.
Wat die je precies net die stofzuiger dan
Giolli schreef:xLaraaj schreef:Zijn er hier mensen met een dweil met reservoir? a la Leifheit of Swiffer WetJEt etc.
Neem je deze vaker vast dan een gewone dweil met emmer?
Zou graag meer kuisen en vraag mij af of ik met zo iets het sneller eens doe (om de 2dagen ofzo) omdat het sneller en/makkelijker gaat?
En dan natuurlijk ook wel "gewoon" dweilen met de grote kuis
Bedoel je een spraymop? Ik zag hem bij de Wibra staan van de week en heb hem mee genomen. Super praktisch om na het eten het oorlogsgebied van peuter schoon te maken. Het is er zo een. Je hebt ze overal wel en ze kosten niet veel.
_MG schreef:kijk hoe je huis is denk aan drempels randjes kabel stoelpoten hoogte van je bank / kastVoor de mensen die een robotstofzuiger hebben, wat is (niet) aan te raden? Ik werk gemiddeld zo’n 50 uur per week, daarnaast nog mijn paard waardoor huishouden er vaker bij in schiet. Doordat ik een groot deel van mijn uren vanuit thuis werk en die tijd zelf indeel red ik het wel om een aantal klusjes door de dag te doen (wasjes draaien/ophangen, vaatwasser in/uitruimen, keuken opruimen, toilet afnemen etc).
Ik twijfel nu om een robotstofzuiger aan te schaffen om overdag rond te laten cruisen door verschillende kamers.
petra8 schreef:PSvanLot schreef:Maar met zo’n spraymop, doe je dan ook om de paar vierkante meter de mop uitwassen?
Ik zie het meer als een doekje en allesreiniger om even snel wat vlekken weg te halen. Als het goed ik krijg ik de spraymop vandaag bezorgd en ga ik het deze middag eens uitproberen.
CairnTerrier schreef:Wat ook nog een tip is voor een schoon (ruikend) huis is een aroma diffuser of een Airwick stopcontactgeur kopen. Een huis wat schoon is is één, maar een schoon/lekker ruikend huis is twee en voelt daardoor nog ''schoner'' aan. Ik krijg altijd zo veel complimenten als mensen ons huis binnenkomen; ik ben verknocht aan lekkere geurtjes!