Jillz1 schreef:Even een ander ding.
Hoe kan ik iets plaatsen als er meer dan twee quotes staan?
Zoals misschien opgevallen gaat dat nu niet altijd goed?
Gewoon zal een quote eruit verwijderen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pmarena schreef:Heb je al een prijs genoemd aan de optie-mensen?
Je kan toch prima gewoon de prijs noemen die die zus er voor wil geven.
Dan is dat gewoon de prijs waarvoor het weg mag inclusief renovatie, punt.
Of denk je dat ze nog tegen elkaar op zouden kunnen gaan bieden naar een hoger bedrag...?
Ik vond het wel een goed punt trouwens om de mensen van de optie te vertellen dat de zus van de toekomstige buurman het huis graag wil hebben. Ik zou persoonlijk een huis toch wel minder aantrekkelijk vinden als de buurman mij een indringer vindt die zijn zus daar liever had willen hebben. Dan zit je potentieel weer met een kleinzielige buurman
Uiteraard kan dat elders ook gebeuren, maar in het kader van het voor de optie-nemers minder aantrekkelijk maken...zou je dat wel kunnen zeggen + de prijs inclusief renovatie gewoon een stuk hoger in kunnen zetten.

Jillz1 schreef:Tiggs schreef:Laat zo'n optie-overeenkomst in het vervolg door je notaris opstellen, scheelt een hoop onduidelijkheden.
Alvorens notaris tijd heeft en gemaakt heeft is de optie alweer voorbij.
Beetje onnodige manier lijkt me
Nicje87 schreef:Ik vind het echt slecht dat je je vraag hier moet stellem en de makelaar het niet weet.
Gooiske schreef:Het is heel simpel, mevrouw moet gewoon afwachten wat de mensen van de optie willen, ik zou haar gewoon zeggen als ze weer belt dat je het netjes af wilt handelen de optie-mensen, en dat mocht dat niet door gaan je verder in zee gaat met haar, zou haar ook vertellen dat ze het zelf ook niet fijn zal vinden wanneer zich koper nummer 3 aanbied met een nog hoger bod en je haar dan nee zou verkopen en nummer 3 zou pakken.
Moestuin schreef:Nergens TS. Je vat al heel dit topic alles op als een aanval en niet als een voorbeeld of hulp. Er wordt nergens iets beweerd. Er worden voorbeelden of mogelijke gevolgen gegeven.
Jillz1 schreef:Achterom schreef:
Maar dan kunnen ze toch ook best de termijn van die optie afwachten? Als ze het echt zo graag willen?
Immers: ik zou zelf ook graag willen dat een verkoper netjes en professioneel handelt, zowel naar mij, als naar een ander. Zeker als die verkoper ook mijn aannemer wordt...
.wordt ook gewoon afgewacht, nergens gezegd dat wij nu al " onderhandelen".
Die moet gewoon even afwachten.Jillz1 schreef:Tiggs schreef:Laat zo'n optie-overeenkomst in het vervolg door je notaris opstellen, scheelt een hoop onduidelijkheden.
Alvorens notaris tijd heeft en gemaakt heeft is de optie alweer voorbij.
Beetje onnodige manier lijkt me
cissy schreef:Maar als er naar de optiemensen nog geen vaste prijs is genoemd kun je toch ook zelf de vraagprijs verhogen? Of zeg ik nou iets geks?
cissy schreef:Maar als er naar de optiemensen nog geen vaste prijs is genoemd kun je toch ook zelf de vraagprijs verhogen? Of zeg ik nou iets geks?
Idd roomser dan de paus, achter de laptop dan. Want in de praktijk geloof ik niet dat iemand dat zou laten lopen. upendo schreef:Moestuin, die 395 is dus de prijs die niet opgeknapt is. Daar willen ze het niet voor als ik het goed gelezen heb, ze willen een prijs inclusief renovatie.
Een bouwbedrijf mag prima qua prijs aan de bovenkant van de markt gaan zitten. Heb er genoeg gezien die prima een ton speling kunnen creëren.
Aardig dat jij het anders zou doen, maar TS heeft er bedrijfsmatig belang bij om een hogere, al geboden prijs, te vangen. Snap TS volledig.