Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een feest! Touch screen, heel veel opties en snel op temperatuur. Pizza gemaakt, mijn ouders waren er ook om te helpen met klussen/afwerken.
Berdien schreef:Zo, op dit topic zit even veel stof als op dit moment in de -restanten van- de keuken
Wat is er veel gebeurd! Keuken uitgezocht, gekozen en toen wachten wachten. Afgelopen dagen vast zelf alles wat ik zelf kon doen al gedemonteerd en vandaag met behulp van mijn vriend en mijn vader de keuken gesloopt. Ik kan geen trap meer zien
Voor:
[ [url=m/6KuFwN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijdens:
[ [url=m/yEal5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dz5knn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu:
[ [url=m/LwPZFg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een sneak peek naar wat er komt:
[ [url=m/3Elkar.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Anja_Joost schreef:Wat een gave kleur!! Mag ik vragen welk front (kleur) het is?

Hartstikke fancy met touchscreen 

Berdien schreef:Ik heb hier nog niet eens de foto laten zien van hoe het nu echt is
Nou, dit is hoe ik nu kook! Zó blij mee
[ [url=m/aom5sq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met heel, heel veel dank aan mijn lieve paps, de installateurs, de monteur, de héle leuke monteur van AEGen natuurlijk Mandemakers Groningen!
Hier werd Mandemakers/DMG erg afgeraden. Maar bij onderzoek van de lokale markt kwamen ze er juist erg goed uit. Dus ben gewoon eens gaan kijken, praten en wat uit laten tekenen. En van het een kwam het ander 
Er werd goed mee gedacht, vriendelijke mensen en het eindresultaat is precies hoe ik het in gedachten had!