Blij dat ik nog even door gescrold heb om het resultaat gelijk te zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Pantykous schreef:En hier nog zo'n ervaring, onze ging niet rimpelen.
Mooie stoelen komen er voorbij. Ik heb net stofstalen opgevraagd voor deze:
[ [url=m/SlZt9b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Whaaaaaa die zijn te gek!! Mag ik vragen waar die vandaan komen?
CCCCC schreef:Heeft iemand tips hoe ik aan kleurstalen voor verf kan komen? Wij krijgen 1 april de sleutel van ons nieuwe huis en hoe erg ik ook hoop dat we vanaf komende maand weer naar de bouwmarkt mogen, erg realistisch is het niet.. Maar we willen wel graag kleuren en verf uitzoeken!
Dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag!
capopjekop schreef:Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
[ [url=m/chLUdg.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto is van de webshop
yvetjes schreef:capopjekop schreef:Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
WAUW! Dat zoet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?
IK heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? IK woon in regio Amersfoort, redelijk centraal. Hoor graag.
yvetjes schreef:capopjekop schreef:Ik heb net een schuifdeursysteem besteld voor de kast die ik wil gaan maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
WAUW! Dat ziet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?
Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.
yvetjes schreef:WAUW! Dat ziet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?
Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.
WAUW! Dat ziet er supergaaf uit zeg. Wil je de webshop delen?
sniesie schreef:Ik heb een andere 'inrichtingsvraag'. Ik wil heel graag wat planten aanschaffen, maar waar doen jullie dat nu in deze tijd? Ik woon in regio Amersfoort, redelijk centraal, liefst zie ik de planten voor ik ze koop, maar anders online. Hoor graag.
Bij ons is de Ranzijn open, ook voor plantjes. Ik weet niet of die in de buurt zit?