Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anna_Dani schreef:De thermometer op m’n waterkoker, tussen de 60 en 80 graden vind ik mijn thee het lekkerst!
Luchtbevochtiger naast mijn bed voor als de verwarming aan staat. Bye bye droge luchtwegen en huid!
Naast m’n bed staat ook een wake-up lamp, ideaal!
Een strijkplankhoes met een man erop en als ie “heet” wordt trekt ie z’n kleren uit..
Badeendje schreef:ista schreef:Ik ben heel blij met onze slimme thermosstaat. Schema helemaal op onze telefoon in te stellen. Verwarming gaat automatisch uit als we weggaan en gaat automatisch aan als we weer onderweg richting huis komen. Hoe dichterbij we komen, hoe harder hij aan gaat.
Wat ideaal, hoe heet zoiets?
) Benoite schreef:Anna_Dani schreef:De thermometer op m’n waterkoker, tussen de 60 en 80 graden vind ik mijn thee het lekkerst!
Luchtbevochtiger naast mijn bed voor als de verwarming aan staat. Bye bye droge luchtwegen en huid!
Naast m’n bed staat ook een wake-up lamp, ideaal!
Een strijkplankhoes met een man erop en als ie “heet” wordt trekt ie z’n kleren uit..
Sorry WAT? Waar koop je zo'n aangeklede man? Asking for a friend...
nanoukkie schreef:- Centraal stofzuigsysteem: geen gesleur meer met de stofzuiger de trappen op- en af. Je steekt de 'buis' gewoon in de opening en kan de hele beneden- of bovenverdieping ermee stofzuigen. Ook geen stofzuigzakken meer leeg maken!
- Vloerverwarming
- Valse wand met daarin opening voor hout (voor de kachel) ziet er heel mooi uit, en is praktisch
- Doorzichtige Action dozen om etenswaren in te bewaren in kasten die je niet kan 'uittrekken', geen gerommel meer
Badeendje schreef:nanoukkie schreef:- Centraal stofzuigsysteem: geen gesleur meer met de stofzuiger de trappen op- en af. Je steekt de 'buis' gewoon in de opening en kan de hele beneden- of bovenverdieping ermee stofzuigen. Ook geen stofzuigzakken meer leeg maken!
- Vloerverwarming
- Valse wand met daarin opening voor hout (voor de kachel) ziet er heel mooi uit, en is praktisch
- Doorzichtige Action dozen om etenswaren in te bewaren in kasten die je niet kan 'uittrekken', geen gerommel meer
Waaaaaat?! Wat geniaal! Ik wil het!
Sheran schreef:Shadow0 schreef:Sheran, er zijn ook kleine vaatwassers? (Formaat combimagnetron ongeveer.) Het klinkt toch wel alsof je er heel graag 1 wilt.
Welkom in mijn keuken
[ [url=m/G7UWiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2E5f9Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Heb je een waterafvoer bij je water koker? Want anders kom je op een heel duur ding uit voor wanneer je een afvoer hebt.. erg balen. Onze mini vaatwasser scheelt echt zo veel. Ben daar heel blij mee in onze kleine keuken.
lieke2 schreef:Faya__ schreef:Een robotstofzuiger en een systeem als Tado! Zoo fijn en kostenbesparend, in dit huis kan het niet maar in m'n vorige huis heel veel plezier van gehad.
Mag ik eens vragen waarom het in je huidige huis niet kan?
berthe schreef:Ik zag dat iemand een elektrische aardappelschiller noemde. Toevallig iemand ervaring met zoiets: https://www.bol.com/nl/p/elektrische-aa ... 8IQAvD_BwE ?
[/quote]