We kunnen geen huis vinden naar onze wens.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 21:50

Cayenne schreef:
Zou dit iets voor je kunnen zijn? Voldoet echt wel aan de meeste van je eisen: https://www.funda.nl/koop/den-bosch/hui ... -morgen-2/
Als ik je berichten zo lees denk ik dat je in Den Bosch wel het meeste op je plek zult zijn.

Denk dat de grassprietjes daar de verkeerde kant op wijzen.

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 21:51

KimL86 schreef:
https://www.funda.nl/koop/oisterwijk/hu ... lenbaan-9/
Hier heb je een klushuis. Meer dan genoeg budget over om het helemaal naar je zin te maken, maar je moet dan wel nog echt alles doen.

Is niet voor niks zo goedkoop, is heel lastig stuk grond en tegen drukke weg aan.
Goede bouwgrond is in Oisterwijk wel 3x duurder

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 21:53

ardo_iggy schreef:
Napie schreef:
Heb je ook gezocht op Lennisheuvel. Dorp tegen de Kampina. Voorzieningen in Boxtel

Ach dat is net zo'n gehucht wil mevr de ts niet wonen.

Sorry hoor maar Haaren bruisend en geen Sint-Michielsgestel bijvoorbeeld voor verschil kwa winkels zie ik echt niet.

Ik denk dat jij te te blind staart op dingen die niet kunnen.

En een beetje normaal reageren op mensen zou ook geen kwaad kunnen

Zeg eens waar heb ik niet normaal gereageerd?

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 21:56

Waarom wordt er zo naar gereageerd op de wensen van ts. De meeste mensen kopen niet iedere week een ander huis. Je mag kritisch zijn bij wat je wel en niet wilt. T zijn geen schoenen waarbij je als het niet bevalt snel nieuwe koopt...
Ts heb je al aan vrienden en kennissen laten weten dat je iets zoekt, soms kom je via via wel een leuk huis tegen nog voordat het op funda gaat. Of een oproep plaatsen op plaatselijke vraag en aanbod pagina’s.

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 21:56

ardo_iggy schreef:
Napie schreef:
Heb je ook gezocht op Lennisheuvel. Dorp tegen de Kampina. Voorzieningen in Boxtel

Ach dat is net zo'n gehucht wil mevr de ts niet wonen.

Sorry hoor maar Haaren bruisend en geen Sint-Michielsgestel bijvoorbeeld voor verschil kwa winkels zie ik echt niet.

Ik denk dat jij te te blind staart op dingen die niet kunnen.

En een beetje normaal reageren op mensen zou ook geen kwaad kunnen

Sint Michielsgestel? Daar heb ik nog niks over gezegd?

Maar nee daar heb ik altijd gewoond en nee dat is geen plaats waar ik nu weer zou willen wonen. Maar verder prima plaats maar niet om nog eens voor lange tijd te wonen.

Reden, geen station in de buurt en weinig horeca , nieuw centrum is ook geen echte verbetering

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:04

_San87_ schreef:
Cayenne schreef:
Zou dit iets voor je kunnen zijn? Voldoet echt wel aan de meeste van je eisen: https://www.funda.nl/koop/den-bosch/hui ... -morgen-2/
Als ik je berichten zo lees denk ik dat je in Den Bosch wel het meeste op je plek zult zijn.

Klein perceel en slaapkamer te weinig

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:08

Je zegt niet echt onaardige dingen ts, maar je komt vrij bot over. Uit je berichten blijkt alleen maar wat er allemaal mis is met de aangedragen huizen.
Bovendien zijn je berichten vrij staccato en dat komt weinig sympathiek over. Je zou iets zou kunnen zeggen van “dankjewel voor het meekijken” ;) Iedereen helpt hier met goede bedoelingen!

Verder snap ik heeel goed dat je kritisch bent als je zo’n bedrag uit wil geven. Het lastige is dat er in die categorie niet zo veel te kiezen is.
Heb je wel een aankoopmakelaar?
Laatst bijgewerkt door Simbaa op 08-01-21 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:09

_San87_ schreef:
Cayenne schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:12

ardo_iggy schreef:
_San87_ schreef:

Nah, het was een flauwe opmerking van me. De ts is zo vlak en emotieloos in haar reacties terwijl iedereen best heel goed meedenkt, dus het was sterker dan mezelf :').

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:13

Simbaa schreef:
Je zegt niet echt onaardige dingen ts, maar je komt vrij bot over. Uit je berichten blijkt alleen maar wat er allemaal mis is met de aangedragen huizen.
Bovendien zijn je berichten vrij staccato en dat komt weinig sympathiek over. Je zou iets zou kunnen zeggen van “dankjewel voor het meekijken” ;) Iedereen helpt hier met goede bedoelingen!

Verder snap ik heeel goed dat je kritisch bent als je zo’n bedrag uit wil geven. Het lastige is dat er in die categorie niet zo veel te kiezen is.
Heb je wel een aankoopmakelaar?

Ja hebben we.

Ik kan toch slechts een heel verhaal typen over wat er wel aan de aangedragen huizen goed is? Beter gewoon aan te geven waarom niet.

Anders blijf je hele verhalen typen. Alle huizen hebben pluspunten maar de huizen die hier genoemd zijn hebben voor ons teveel minpunten of zijn het gewoon niet wat we zoeken.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:13

Kennelijk is het vreemd als je kieskeurig bent wanneer je een miljoen voor een huis neer wil leggen :+ voor de 3 a 4 ton waar de meeste mensen in wonen valt idd weinig te eisen, maar vanaf een bepaalde prijs mag je toch meer verwachten! Ze kan ook moeilijk een kind in de bezemkast laten slapen bij gebrek aan een kamer.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:13

_San87_ schreef:
ardo_iggy schreef:

Nah, het was een flauwe opmerking van me. De ts is zo vlak en emotieloos in haar reacties terwijl iedereen best heel goed meedenkt, dus het was sterker dan mezelf :').

Ken het gevoel.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:15

LiselotZorro schreef:
Kennelijk is het vreemd als je kieskeurig bent wanneer je een miljoen voor een huis neer wil leggen :+ voor de 3 a 4 ton waar de meeste mensen in wonen valt idd weinig te eisen, maar vanaf een bepaalde prijs mag je toch meer verwachten! Ze kan ook moeilijk een kind in de bezemkast laten slapen bij gebrek aan een kamer.

Als jij binnen een paar maand een huis moet vinden, dan heb je niet meer zo veel tijd om kieskeurig te zijn, echter...

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:16

LiselotZorro schreef:

Eisen hebben is geheel gebruikelijk zou ik ook hebben.

Maar als je een heel verhaal typt met linken er bij en je krijgt alleen als reactie ben blij dat ik er weg ben is totaal niet sympathiek en emotieloos.

Als je ergens een vraag stelt heb dan ook het lef om netjes terug te antwoorden op mensen die je helpen

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:18

_San87_ schreef:
LiselotZorro schreef:

Als jij binnen een paar maand een huis moet vinden, dan heb je niet meer zo veel tijd om kieskeurig te zijn, echter...

Moet? Ze geeft aan dat tijdelijk op een camping een optie is, maar liever niet. Lijkt me niet moeilijk te begrijpen wanneer we het over een gezin van 6 personen hebben.

Maar goed om te lezen dat de welvaart op bokt zo hoog is dat mensen gewoon een miljoen kunnen missen voor een huis wat niet naar wens is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:19

Jillz1 schreef:
Klein perceel en slaapkamer te weinig

Ok.
Succes met de zoektocht verder!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:20

LiselotZorro schreef:
_San87_ schreef:

Moet? Ze geeft aan dat tijdelijk op een camping een optie is, maar liever niet. Lijkt me niet moeilijk te begrijpen wanneer we het over een gezin van 6 personen hebben.

Maar goed om te lezen dat de welvaart op bokt zo hoog is dat mensen gewoon een miljoen kunnen missen voor een huis wat niet naar wens is.

Nah, het is de manier van reageren voornamelijk.

Maar dan nog, in een overspannen woningmarkt zal je toch ergens concessies moeten doen.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 08-01-21 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:20

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:21

ardo_iggy schreef:
LiselotZorro schreef:

Eisen hebben is geheel gebruikelijk zou ik ook hebben.

Maar als je een heel verhaal typt met linken er bij en je krijgt alleen als reactie ben blij dat ik er weg ben is totaal niet sympathiek en emotieloos.

Als je ergens een vraag stelt heb dan ook het lef om netjes terug te antwoorden op mensen die je helpen[/quot

Linken erbij?

Ik heb 1 linkje geplaatst over een huis met potentie, ik woon niet eens in Schijndel. En ja, waar ik nu woon, wil ik echt niet weer een huis kopen.
Maar wat heeft dat met niet sympathiek of emotieloos te maken?

Mijn inziens zit jij er nogal met emotie in, ik begrijp echt totaal jou reacties niet. Ik heb net uitgelegd waarom ik kort reageer, heeft niks met emoties enz. te maken.
Laatst bijgewerkt door Jillz1 op 08-01-21 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:21

Anoniem

Re: We kunnen geen huis vinden naar onze wens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:23

Ik snap niet zo goed waarom iedereen helpt met zoeken, wordt niet erg gewaardeerd, fijn zelf laten doen toch?

Jillz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 22:23

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: We kunnen geen huis vinden naar onze wens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:24

Het staat al ruim 6 maanden te koop en ze zijn al gezakt in de vraagprijs.
Dus je kunt altijd informeren :)

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:24

Cayenne schreef:
Het staat al ruim 6 maanden te koop en ze zijn al gezakt in de vraagprijs.
Dus je kunt altijd informeren :)

Dat is te veel werk.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 22:25

Mindim schreef:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen helpt met zoeken, wordt niet erg gewaardeerd, fijn zelf laten doen toch?

Ik ben een stille meelezer en het is haast vermakelijk.... De waardering voor het meezoeken is ver te zoeken dus denk dat TS het beter zelf kan doen....