Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daantjuhhh schreef:Ik heb vorig jaar de nieuwste iPhone gekocht.
Normaal koop ik een modelletje van 2/3 haar geleden. Maar die is na 2 jaar gebruik altijd op. Echt mega op.
Nu dacht ik: ik koop een keer de nieuwste en kijken hoe lang die meegaat.
Nou ik heb hem nu bijna anderhalf jaar en gaat nog steeds top. Misschien aankomend jaar een keer een nieuwe batterij er in. Maar verder niks te klagen.
Thioro schreef:Maar hebben jullie dan een uitneembare batterij of laten jullie dat doen door een reparateur?
Mijn phone is 1 blok, kan daar geen batterij uithalen zonder hem uit elkaar te vijzen (en dat ga ik dus niet zelf doen).
. Ik heb m gekocht met het doel langer dan 2 jaar te houden, dus ben benieuwd!
Maar de (originele) batterij gaat nog steeds 2 dagen mee. En hij is van 2014, dus nu al dik 6 jaar oud.
maar weet niet of ik dat doe of een sim only neem want hij doet het echt nog super. Toch lonkt de S20 wel! Cayenne schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb vorig jaar de nieuwste iPhone gekocht.
Normaal koop ik een modelletje van 2/3 haar geleden. Maar die is na 2 jaar gebruik altijd op. Echt mega op.
Nu dacht ik: ik koop een keer de nieuwste en kijken hoe lang die meegaat.
Nou ik heb hem nu bijna anderhalf jaar en gaat nog steeds top. Misschien aankomend jaar een keer een nieuwe batterij er in. Maar verder niks te klagen.
Na anderhalf jaar al een nieuwe batterij? Dat is al best snel.
Mijn telefoon is nu ruim 6 jaar oud en ik gebruik nog steeds de eerste batterij
Es_ther schreef:Thioro schreef:Maar hebben jullie dan een uitneembare batterij of laten jullie dat doen door een reparateur?
Mijn phone is 1 blok, kan daar geen batterij uithalen zonder hem uit elkaar te vijzen (en dat ga ik dus niet zelf doen).
Volgens mij heeft geen enkele ‘nieuwere’ smartphone een klepje meer om zelf je batterij te vervangen. Dus daarvoor moet je ze los schroeven.
lizy29 schreef:Tallie1979 schreef:Inmiddels 5 jaar. In augustus de batterij na ruim 4 jaar laten vervangen.
Ik heb een iPhone 6. En de mannen bij de reparateur zien zelden telefoons van deze leeftijd in de spik en span staat van de mijne. Geen krasje te bekennen.
Dus ik ga voor een record
wat heeft die batterij vervangen je gekost? Mijn batterij begint ook slechter te worden maar zit in dubio of het nog verstandig is die te laten vervangen aangezien iOS 14 niet meer geïnstalleerd kan worden.
Verder is mijn 6 echt nog in topconditie.

Tallie1979 schreef:lizy29 schreef:
wat heeft die batterij vervangen je gekost? Mijn batterij begint ook slechter te worden maar zit in dubio of het nog verstandig is die te laten vervangen aangezien iOS 14 niet meer geïnstalleerd kan worden.
Verder is mijn 6 echt nog in topconditie.
Ik heb hem laten vervangen bij coolblue en heeft 59 euro gekost
Overigens iOS 14.2 staat gewoon op mijn telefoon hoor. Dus voorlopig doet hij het gewoon nog
bigone schreef:Iemand al ervaring met de iphone12 mini ? Twijfel tussen deze en de iPhone se.
miccamaaike schreef:bigone schreef:Iemand al ervaring met de iphone12 mini ? Twijfel tussen deze en de iPhone se.
ZOnder twijdel zou ik dan voor de iphone 12 mini gaan, de SE is toch ook al wel wat verouderd model.
Mijn man heeft een iphone 12 mini. Hij lijkt weer op de oudere modellen (zoals de 5) maar dan met een volledig scherm. Erg mooie telefoon en niet zo lomp groot.
.