Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Doe jullie ook dingen printen en versturen op verzoek?
dat ga ik onthouden! ik zou graag een mooie standaard voor mijn airbrush willen bijvoorbeeld, zoiets heb ik ooit eens voorbij zien komen maar ik moet even kijken of ik die nog terug kan vinden. De standaards die je daarvoor in de winkel kunt kopen zijn vaak zo saai
ik ga zoeken!

hebben jullie hier ideeën of een mening over? In het filmpje zag ik voorbij komen dat dit wel een groot project is, als ik mij goed herinner had hij het over 2 rollen filament en 7u per onderdeel, het kostte hem dus dagen om dat bouwwerk compleet te krijgen.
dat zijn best veel prints denk ik. Indien mogelijk: de ruimte waarin ik dit geheel wil gaan plaatsen is 36cm breed, ik zou het leuk vinden als er horizontaal zo veel mogelijk pennen kunnen komen te liggen zodat de toren minder hoog wordt. Denken jullie dat dit project haalbaar is, of zit daar een zodanig prijskaartje aan vast dat ik beter voor iets anders kan gaan kijken?
dat heb ik gedaan, maar ik zal erbij zeggen: omdat ik zelf geen 3D printer heb wist ik ook niet welk model ik moest aanvinken, en de optie die in het filmpje genoemd werd (0.3 draft) was denk ik daarom in mijn scherm ook niet beschikbaar, ik kon niet hoger als 0.2 aanvinken. Ik neem aan dat dat de dikte is van de draad? in welke zin heeft dat invloed, ik neem aan dat 0.3 dikker is, en hij daardoor steviger maar lomper is, en dat het printen wellicht ook minder tijd kost?
)