BloemBloem schreef:Minimaal €200,- per week, 2 volwassenen en één kind, kat doet hier niet aan mee
Wow! Eet je dan nog thuis ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiselotZorro schreef:BloemBloem schreef:Minimaal €200,- per week, 2 volwassenen en één kind, kat doet hier niet aan mee
Blij te lezen dat ik niet de enige ben.
BloemBloem schreef:LiselotZorro schreef:Blij te lezen dat ik niet de enige ben.
Ik hecht heel veel waarde aan goede verse groente en fruit. Ben wekelijks een vermogen kwijt aan gezond eten.
Belachelijk vind ik dat! Kroketten en diepvriespatat is voordeliger
BloemBloem schreef:Ik hecht heel veel waarde aan goede verse groente en fruit. Ben wekelijks een vermogen kwijt aan gezond eten.
Belachelijk vind ik dat! Kroketten en diepvriespatat is voordeliger
LiselotZorro schreef:BloemBloem schreef:Minimaal €200,- per week, 2 volwassenen en één kind, kat doet hier niet aan mee
Blij te lezen dat ik niet de enige ben.
Incroyable schreef:Interessant topic! Van de week zal ik eens gaan rekenen wat ik nou eigenlijk gemiddeld per maand uitgeef.
Wel een tip voor mensen die willen besparen: de TooGoodToGo-app. Dan kun je voor weinig geld een tas eten halen (vaak van de supermarkt, maar steeds vaker ook restaurants en bakkers ed). Dat eten moet wel diezelfde of de volgende dag opgegeten, maar vlees en brood kan bv makkelijk in de vriezer en groente/fruit houdt het vaak ook nog wel een paar dagen uit. Wat mij betreft een aanrader voor de mensen die willen besparen! Zelf haal ik altijd eerst m'n pakket en daarna doe ik aanvullend boodschappen. Scheelt vaak toch zo een tientje per boodschappenronde
Atalja schreef:Hier 200 per maand voor 2 personen.
Rosje8 schreef:Atalja schreef:Hier 200 per maand voor 2 personen.
Ik vraag me altijd af wat een weekmenu dan is voor ontbijt, lunch en avondeten.
Of eet / bestel je dan nog buiten de deur wat er niet bij zit?
Wij doen 400 p maand met 2 personen, inclusief alles, zoals tandpasta, shampoo, wasmiddel, vaatwastabletten en we hebben altijd wel ook iets te snaaien in huis. Eten geen vlees of vis.