Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marije_1997 schreef:Niet zozeer van mezelf maar m'n ouders. Koop geen twee keuken tafels met bijhorende stoelen. 2de tafel is echt een verzamelplaats voor spullen die geen plekje hebben.
LWDaisy schreef:Marije_1997 schreef:Niet zozeer van mezelf maar m'n ouders. Koop geen twee keuken tafels met bijhorende stoelen. 2de tafel is echt een verzamelplaats voor spullen die geen plekje hebben.
Wij hebben een vrij grote eettafel, en hebben hetzelfde probleem. Lees: mijn vriend heeft hetzelfde probleem, ik gebruik de tafel niét als dump-plaats
Soms handig om ergens heen te rollen als je te lui bent om op te staan, maar die dingen hangen constant vast of vallen onder de stoel uit..
Snoer te kort, ding volgt niet, ding speelt dood en rolt op z’n rug, komt niet makkelijk onder de bank of onder het bed, bijt happen uit plinten en deurstijlen..
Mijn wederhelft tikt bijna de 2 meter aan en ik ben maar 1.58cm. In ons oude huis hadden we bovenkastjes en mijn kerel stopte daar werkelijk alles in buiten mijn bereik.
KimD schreef:Nog een leuke van mijn kant, bovenkastjes in de keuken.Mijn wederhelft tikt bijna de 2 meter aan en ik ben maar 1.58cm. In ons oude huis hadden we bovenkastjes en mijn kerel stopte daar werkelijk alles in buiten mijn bereik.
![]()
Nieuwe keuken in ons nieuwe huis heeft die dus ook niet meer.

SusanH schreef:Alles van Seats and Sofas

culaccino schreef:Interessant topic
Ik neem nooit meer een bed zonder hoofdbord. Als ik het hoofdeinde tegen de muur had, dan stootte ik mijn hoofd. Draaide ik het bed een kwartslag, dan verloor ik 's nachts altijd mijn kussen.
dus ik zit nu steeds op de gleuf tussen twee kussens en wordt ie dus al helemaal niet ingezeten
Walkure schreef:Een stofzuiger van Dyson kopen![]()
Wederom zegt prijs niets over de kwaliteit.