Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:We leggen de vloer inderdaad door! We hebben besloten om voor een rechte plank te gaan.Ik denk dat je een beetje in de war bent met een houten vloer Jenara, dit is een PVC vloer en geen parket..
Ketly schreef:Leuk om weer nieuwe volgers te hebben, ook nog met dezelfde smaak..
Deze drie opties hebben wij besproken voor een bank:
1. Zoals in de winkel
[ [url=m/uOQ0tI.jpg]Afbeelding[/url] ]
2. 3 zits + eiland
[ [url=m/zBI8vk.jpg]Afbeelding[/url] ]
3. 3 zits + hoek + zitting + eiland
[ [url=m/JVceXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat dus niet om de kleuren maar om de opstellingen. We willen sowieso als we een open einde willen een eiland en geen longchair, zodat wij geen zitplek extra missen.
Op de plattegrond zou de bank met de rugleuning tegen de dichte muur bij de trap komen en met het eiland of andere zitgedeelte langs het raam.
[ [url=m/BZRtUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Langs dit raam dus aan de rechterkant.
[ [url=m/pj72uB.jpg]Afbeelding[/url] ]
De muur langs de trap is ongeveer 330, dus de bank zou daar ongeveer 310/320 cm kunnen. De muur langs het raam is 375 cm dus daar willen wij max 350 kwijt maar om niet de hele ruimte te vullen mag deze ook korter.
Ketly schreef:Ja de reden dat wij niet kiezen is omdat het vrij druk is en op dit moment helemaal in is. Ik hou sowieso niet van iets wat iedereen al heeftEn ben bang dat ik er straks snel op uitgekeken ben. Heb je een foto van je gietvloer?