Ik kan je nog niet zeggen hoe hij blijft, want we wonen nog niet in het huis waar de bank staat. Maar we wilden er i.v.m. jonge kinderen niet teveel geld aan uitgeven.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meggiemeg schreef:Kaygee schreef:Ik heb een bank van huus.nl. Super blij mee. Hij is echt groot, diepe zitting en makkelijk schoon te houden (3 kinderen hier). In cognac, donkergroen en donkergrijs hebben ze deze.
[ [url=m/tm9DBw.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://huus.nl/banken/zitbanken/hoekbank-twenty-five/
Hoe is het met jou gegaan wat betreft afspraken en levertijden enzo?
Wij hebben er vorig jaar oktober meubels besteld (salontafel en 2 dressoirs) waren voorradig, hadden we ruim voor de kerst wel in huis hoor, geen bouwpakket zoals bij de ikea werd ons beloofd. Levertijd van 1 tot max 4 weken. Eind november niets gehoord, e-mail gestuurd, geen reactie, nogmaal gestuurd sorry wij kennen uw order niet, die bestaat niet....Nou ik had toch echt een bestelformulier ingevuld door de verkoopster met naam en een bonnummer, ja verkoopster kenden ze we wel maar de order bestond niet. Uiteindelijk een reactie ja order bestond toch wel, we sturen een mail dan kunt u aangeven wanneer het u uitkomt. Kon niet eerder dan 1ste week januari, aangegeven die dag maar dan wel na die tijd. Niemand geweest, weer bellen, weer hetzelfde verhaal van order kennen we niet. Uiteindelijk hadden we eind januari de meubels in huis. Bleek wel een bouwpakket te zijn. Was er toen zo klaar mee. Heb gezegd of jullie zetten het kosteloos in elkaar of je neemt de boel maar mee, had niets aanbetaald dus dat was makkelijk zeggen. Ze hebben na veel gebel over en weer naar de zaak toch de boel kosteloos in elkaar gezet.
Ze hebben vorig jaar een naamsverandering ondergaan, als je op Google zoekt zijn er veel klachten over hun als je zoekt op de oude naam, als een zaak zo goed loopt verander je dat niet lijkt mij.
Lotte_Wessel schreef:Hier ga ik ook met een grote boom om Huis.nl, voorheen inhuis.nl, heen. Had vorig jaar september/oktober een grote eettafel met stoelen besteld al met al bijna 2000 euro uitgegeven. Kreeg mailtje om keuze van aflevering te kiezen. Vervolgens kwamen ze aanzetten met verkeerde stoelen en tafel. Toen contact op genomen - oh sorry, had het verkeerd gezien. Werd erg makkelijk over gedaan terwijl ik er toch dag vrij voor had genomen. Kreeg een nieuwe afspraak voor levering een week later. Toen kwamen ze het leveren - de tafel was te groot voor de lift dus moest via de trap naar boven. Nu is het een tafelblad van ruim 106 kilo (massief hout) maar we wonen op de tweede verdieping dus wat dat betreft zijn het "maar" 4 trappen. Man die leverde zegt oh dat ga ik niet doen! Het is weekend dus ik wil naar huis. Hij rijdt weer weg en laat mij achter om de tafel zelf naar boven te slepen terwijl levering en naar boven tillen toch gedaan zou worden. Heb ze hier toen over gemaild dat het niet oké was. Toen werd er weer niet zo aardig gedaan maar ze zouden me wat sturen als aardigheidje. Vervolgens komt er een klok twv 15 euro en die tevens kapot is! Wordt ik gebeld waarom ik mijn review nog niet had veranderd op Google naar een 5* review. Ik aangegeven dat ik het geen 5* waard vond en toen kreeg ik een extreem onaardige mail van ze. Echt klantenservice daar laat veel te wensen over.
meggiemeg schreef:Lotte_Wessel schreef:Hier ga ik ook met een grote boom om Huis.nl, voorheen inhuis.nl, heen. Had vorig jaar september/oktober een grote eettafel met stoelen besteld al met al bijna 2000 euro uitgegeven. Kreeg mailtje om keuze van aflevering te kiezen. Vervolgens kwamen ze aanzetten met verkeerde stoelen en tafel. Toen contact op genomen - oh sorry, had het verkeerd gezien. Werd erg makkelijk over gedaan terwijl ik er toch dag vrij voor had genomen. Kreeg een nieuwe afspraak voor levering een week later. Toen kwamen ze het leveren - de tafel was te groot voor de lift dus moest via de trap naar boven. Nu is het een tafelblad van ruim 106 kilo (massief hout) maar we wonen op de tweede verdieping dus wat dat betreft zijn het "maar" 4 trappen. Man die leverde zegt oh dat ga ik niet doen! Het is weekend dus ik wil naar huis. Hij rijdt weer weg en laat mij achter om de tafel zelf naar boven te slepen terwijl levering en naar boven tillen toch gedaan zou worden. Heb ze hier toen over gemaild dat het niet oké was. Toen werd er weer niet zo aardig gedaan maar ze zouden me wat sturen als aardigheidje. Vervolgens komt er een klok twv 15 euro en die tevens kapot is! Wordt ik gebeld waarom ik mijn review nog niet had veranderd op Google naar een 5* review. Ik aangegeven dat ik het geen 5* waard vond en toen kreeg ik een extreem onaardige mail van ze. Echt klantenservice daar laat veel te wensen over.
Moest jij wel van te voren betalen dan? Belachelijk dat ze een chauffeur alleen op pad sturen met een meubel waarvan ze weten dat het zo zwaar is.

ik laat mijn bericht maar staan voor eventuele andere mensen.

deze bank is er ook in ik weet niet hoeveel kleuren en stoffen te krijgen
Heb je alleen een nieuwe bank of ben je aan het klussen in huis? Een nieuwe bank is zo fijn, geeft een heel ander beeld weer op je woning en kun je zo van genieten. 
Azmay schreef:Hoe werkt dat onderhandelen?
Ben hier in Nederland niet gewend om even wat van de prijs af te banketstaaf zeg maar![]()
Wij willen een heel grote bank maar die zijn allemaal behoorlijk aan de prijs natuurlijk..
). Als ze moeilijk doen over de prijs kun je altijd nog uitwijken naar gratis/korting op extra opties of gratis bezorgen als ze daar wel kosten voor rekenen. In mijn ogen is het zonde als je het niet in ieder geval probeert.