Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Wow veel werk verzet. Zou wel gaaf zijn als je nu weer een luchtfoto zou kunnen krijgen, ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet nu er gras op staat.
superpony schreef:Mooi!
Ik vond het ook een verademing toen het gras weer op begon te komen. Alles was even zwart, met witte pad en vanwege het verwijderen van giftige planten ook heel kaal allemaal. Zo fijn als je gras dan op komt.
Zat er al leem in de grond bij je vijver? We gaan onze poel veranderen, maar ben het er nog niet geheel mee eens. Hij kan en past niet op het laagste punt helaas.
Getup schreef:Wat een super mooi en charmante boerderij, geweldig. Wat een werk hebben jullie verzet en ben erg benieuwd naar het eindresultaat
xXutopiaXx schreef:Wauw wat gaaf om die verandering te zien!! Het ziet er zo idyllisch uit met die paadjes en dat mooie groen![]()
Heerlijk!
tjiftjaf schreef:Wat een mooie plek.
Is dit alleen voor je eigen paarden of ga je ook pensionplek aanbieden?
Olympia96 schreef:In principe staan we er wel voor open om 1 pensionklant te hebben. Die gesprekken met mn man zijn net opgestart haha.
Het punt is dat ik het zelf vooral praktisch zou vinden (dan kun je makkelijker met 1 paard naar het bos en 2 achterlaten ipv 1). Het andere punt is dat we dan wel iemand moeten treffen met wie het klikt (altijd natuurlijk, maar het is wel letterlijk in onze achtertuin).
Ik vind gezelligheid en een kop thee op zn tijd echt leuk, maar niet elke dag.
Omgekeerd wil ik ook dat een pensionklant zich niet continu op de vingers gekeken voelt en gewoon zijn/haar gang kan gaan.
Ik weet niet of dat haalbare kaart is? Het lijkt mij van wel, maar goed, zelf geen ervaring mee.