Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Ik zou aankomende woensdag de sleutel krijgen maar vorige week donderdag kreeg ik een telefoontje dat het hele feest niet doorgaat en is uitgesteld tot wanneer....is onbekend.Betreft ene nieuwbouw woning die och nog niet klaar is
![]()
Kon ik er de eerste 2 dagen nog om lachen en grapjes maken kwam dat weekend toch wel even de man met de hamer.
Ik had op een paar kleine dingen na alles geregeld incl opzeggen van mijn huidige huurwoning. Die inmiddels ook al toegewezen was aan een ander persoon. Na wat heen en weer gebel een nieuwe inleverdatum geprikt en nu maar hopen dat de nieuwe huurders niet lastig gaan doen en er per se na 1 augustus in willen. Dan moet ik maar naar het leger des heils ofzo
Mijn paard blijft ook nog even staan waar hij staat(zou zondag verhuizen) en gelukkig houd de nieuwe stal mijn box kosteloos vrij![]()
Het vervoer kon ook kosteloos geannuleerd worden en als het zover is staat ze weer klaar voor mij.
De adres wijzigingen die al gedaan waren maar weer terug gedraaid.
Kortom ik kom er uiteindelijk wel maar dit is wel even heel flink balen.
*edit* woningbouw belt net ik kan nog ff inmijn huisje blijven zitten
xPearl schreef:@Bianca
Gedver wat naar! Is alles goed gegaan?
biancatjuh27 schreef:xPearl schreef:@Bianca
Gedver wat naar! Is alles goed gegaan?
Ja, operatie is goed gegaan. Hij mocht maandag ook al weer naar huis. En nu mag hij 4 weken niet zwaar tillen e.d. En dat is erg handig met een verhuizing die over 3 weken gepland staat.
Maar goed, maandag krijgen we de uitslag. Of het daadwerkelijk een tumor was en of hij dus goed of kwaadaardig is. Nog even spannend dus.
verootjoo schreef:Cowgirl schreef:Ik zou aankomende woensdag de sleutel krijgen maar vorige week donderdag kreeg ik een telefoontje dat het hele feest niet doorgaat en is uitgesteld tot wanneer....is onbekend.Betreft ene nieuwbouw woning die och nog niet klaar is
![]()
Kon ik er de eerste 2 dagen nog om lachen en grapjes maken kwam dat weekend toch wel even de man met de hamer.
Ik had op een paar kleine dingen na alles geregeld incl opzeggen van mijn huidige huurwoning. Die inmiddels ook al toegewezen was aan een ander persoon. Na wat heen en weer gebel een nieuwe inleverdatum geprikt en nu maar hopen dat de nieuwe huurders niet lastig gaan doen en er per se na 1 augustus in willen. Dan moet ik maar naar het leger des heils ofzo
Mijn paard blijft ook nog even staan waar hij staat(zou zondag verhuizen) en gelukkig houd de nieuwe stal mijn box kosteloos vrij![]()
Het vervoer kon ook kosteloos geannuleerd worden en als het zover is staat ze weer klaar voor mij.
De adres wijzigingen die al gedaan waren maar weer terug gedraaid.
Kortom ik kom er uiteindelijk wel maar dit is wel even heel flink balen.
*edit* woningbouw belt net ik kan nog ff inmijn huisje blijven zitten
Dit is echt rot aan nieuwbouwwoningen. Het is nooit af wanneer ze beloven dat t af is, dus zeg voorlopig je huur maar niet op![]()
Half jaar/jaar uitloop is niks weet ik uit ervaring