Activity tracker

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMAY1990

Berichten: 1902
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 13:16

singa schreef:
Ik heb naar aanleiding van dit topic ook een vivoactive gekocht (met dank aan diegenen die advies hebben gegeven, hopelijk hebben jullie aandelen )

Heeft er iemand ervaring met de app horseback riding?


Nee, ik gebruik eigenlijk alleen maar fietsen, wandelen en cardio. Ik rij nog maar heel zelden paard.

Zertab

Berichten: 12344
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-20 13:18

Fineapple schreef:
Wat is jullie drijfveer geweest om de Active te doen in plaats van de Move? Hij is namelijk behoorlijk veel duurder


Mwah, als ik kijk dat ik de Active voor 5 euro meer bij de BCC heb dan de Move bij Bol, is ie echt niet veel duurder. Net waar je natuurlijk kijkt.

Maar ik wilde ook een horloge waar ik dus appjes mee kan beantwoorden en ook mijn mail mee kan synchroniseren. Ook wilde ik graag dat mijn horloge mijn vochtverlies, stress en aangeeft wanneer ik in balans ben. Dus niet alleen maar beweeg en beweeg, maar ook regelmatig eet enzo. Zoiets.

De Move kan geen appjes beantwoorden of andere apps connecten. Stress geeft ie volgens mij wel aan. De andere twee ook niet. GPS ook niet.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 13:20

Zijn er activity trackers die mijn paardrijden kunnen monitoren terwijl ik de telefoon op de bakrand heb liggen? Ik kan ze namelijk niet vinden.
Ik zou mijn hartslag en snelheid willen weten. Verder zou ik het gebruiken voor hardlopen, wandelen en fietsen. Ik wil geen berichten of telefoon binnen krijgen op het horloge.
Ik gebruik nu de adidas runningapp en het zou fijn zijn als het ook daarmee zou werken, maar volgens mij doet alleen hun eigen horloge dat, helaas.

lenaa_tje

Berichten: 10349
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 13:25

Annetje schreef:
Zijn er activity trackers die mijn paardrijden kunnen monitoren terwijl ik de telefoon op de bakrand heb liggen? Ik kan ze namelijk niet vinden.
Ik zou mijn hartslag en snelheid willen weten. Verder zou ik het gebruiken voor hardlopen, wandelen en fietsen. Ik wil geen berichten of telefoon binnen krijgen op het horloge.
Ik gebruik nu de adidas runningapp en het zou fijn zijn als het ook daarmee zou werken, maar volgens mij doet alleen hun eigen horloge dat, helaas.

Ik rijd nooit met mijn telefoon en heb nooit mijn telefoon bij mij (ja in de auto of inderdaad op de bakrand)
Als ik mijn horloge zelf een activiteit laat kiezen stelt hij altijd dat ik iets van cardio doe ... maar hij meet dan wel gewoon mijn hartslag etc. (Nadeel ... hij telt dan ook stappen) verder heb ik een andere app waar hij paardrijden mee meet en dan doet hij ook snelheid etc. Was een gratis app op het horloge (via de garmin app store)

https://apps.garmin.com/nl-NL/apps/27df ... 7015f42124 Dit is een betaalde app maar ik heb een andere app hiervan (dansen en steppen) en daar ben ik tevreden over. Telt bij steppen bijv. Ook geen neppe stappen (want ik step en loop niet natuurlijk)

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:44

voor mij was de reden dat ik echt een horloge wilde met eigen gps.

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:48

Zertab schreef:
Fineapple schreef:
Wat is jullie drijfveer geweest om de Active te doen in plaats van de Move? Hij is namelijk behoorlijk veel duurder


Mwah, als ik kijk dat ik de Active voor 5 euro meer bij de BCC heb dan de Move bij Bol, is ie echt niet veel duurder. Net waar je natuurlijk kijkt.

Maar ik wilde ook een horloge waar ik dus appjes mee kan beantwoorden en ook mijn mail mee kan synchroniseren. Ook wilde ik graag dat mijn horloge mijn vochtverlies, stress en aangeeft wanneer ik in balans ben. Dus niet alleen maar beweeg en beweeg, maar ook regelmatig eet enzo. Zoiets.

De Move kan geen appjes beantwoorden of andere apps connecten. Stress geeft ie volgens mij wel aan. De andere twee ook niet. GPS ook niet.


Ahh vandaar, ik wilde graag de VivoMove HR, die is 'maar' 199,- namelijk, dus daar zit inderdaad wel wat verschil in.

Dankje!

singa

Berichten: 741
Geregistreerd: 12-04-07

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:29

Bij coolblue voor 175 :)

Hoewel ik de vivomove mooier vond, ben ik ook omwille van de gps voor de active gegaan.

Ik krijg geen meldingen door van telefoontjes of berichten (hoewel het wel allemaal zo ingesteld staat) op m'n horloge. Het lijkt erop alsof er pas verbinding met m'n telefoon wordt gemaakt als ik de app open.

Zertab

Berichten: 12344
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 08:41

singa schreef:
Bij coolblue voor 175 :)

Hoewel ik de vivomove mooier vond, ben ik ook omwille van de gps voor de active gegaan.

Ik krijg geen meldingen door van telefoontjes of berichten (hoewel het wel allemaal zo ingesteld staat) op m'n horloge. Het lijkt erop alsof er pas verbinding met m'n telefoon wordt gemaakt als ik de app open.


Wat gek. Ik krijg wel berichtjes door, maar geen mails.

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:55

Bij mij eerst ook niet. Even iets aan de instellingen gedaan en toen wel.

Zertab

Berichten: 12344
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 10:14

wythlove schreef:
Bij mij eerst ook niet. Even iets aan de instellingen gedaan en toen wel.


Krijg jij mails door? Die instelling krijg ik niet gevonden

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:35

Ja, dat lukt. Van zowel Outlook als Gmail.

Zertab

Berichten: 12344
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 11:44

wythlove schreef:
Ja, dat lukt. Van zowel Outlook als Gmail.


Hoe heb je dat gedaan?

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:45

Ik heb je een pb gestuurd.

Zertab

Berichten: 12344
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Activity tracker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 11:48

Dankje, dat is helaas het probleem niet...

singa

Berichten: 741
Geregistreerd: 12-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:50

Wil je die ook even naar mij sturen? :)

Welke instellingen heb je aangepast, van je horloge of je telefoon? Het eerste lijkt me in orde, het tweede heeft nog veel raadsels voor me :)

Zo zie ik in de app Garmin Connect wel staan dat m'n horloge en m'n gsm verbinding hebben, maar als ik ga kijken in het lijstje van gekoppelde apparaten bij bluetooth, zie ik m'n horloge nergens staan...

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:55

singa schreef:
Wil je die ook even naar mij sturen? :)

Welke instellingen heb je aangepast, van je horloge of je telefoon? Het eerste lijkt me in orde, het tweede heeft nog veel raadsels voor me :)

Zo zie ik in de app Garmin Connect wel staan dat m'n horloge en m'n gsm verbinding hebben, maar als ik ga kijken in het lijstje van gekoppelde apparaten bij bluetooth, zie ik m'n horloge nergens staan...


Je hebt pb.