Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die kan je echt heel mooi gaan decoreren met allerlei sierkussens DubbelDun schreef:Met het handje graven is dat idd een kl*tklus... weet je dat je daar hele leuke kleine gravertjes voor kunt huren (met en zonder bnestuurder).
noviceh schreef:Wat een tof project! Ik was m toevallig ook tegen gekomen op Funda en druk aan het brainstormen geweest over de indeling van deze ruimteBen heel benieuwd naar het eindresultaat!
Heb een ruimte, die achter de badkamer links, waar ik ook nog wel mijn twijfels over heb, hij is erg klein, had die liever iets groter gezien, maar om de indeling van het verdere huis logisch en efficiënt te houden kwam het gewoon zo uit. Op zich past het opvouwbare logeerbed dat ik heb er precies zo in dat de deur er dan nog naast open kan, dus daar kan die voor gebruikt worden als iemand eens wil blijven slapen, en verder als rommel/opberg kamer. Overige ruimtes worden wel echt optimaal benut allemaal, tenminste, in mijn hoofd en op papier, hopen dat het in het echt ook zo uit pakt straks 
savieralover schreef:wat een gaaf projectGa zeker volgen en ben heel benieuwd wat je er van gaat maken! Kan mij ook mooi wat inspiratie geven aangezien ik eind dit jaar als alles goed gaat de sleutel van mijn eigen eerste woning krijg en ik net als jou vreselijk ben wat betreft keuzes maken
eiken badmeubel is het geworden dus )

, heel blij met het resultaat, zijn er vanmorgen in gezet,
) en de voordeur is verplaatst naar rechts zodat dit mooi aansluit op de hal bij binnenkomst.

maar dit is een foto genomen van uit de deurpost van mijn slaapkamer, inmiddels zit ook hier een trap in en is die helemaal dicht gemaakt 
en er is een muurtje geplaatst tussen de verhoging en de woonkamer, hier komt de hoek van de keuken tegen aan.