MizzMontana schreef:Heel sfeervol geworden zeg en inderdaad heel persoonlijk en geen standaard VT wonen huis. Die blauwe stoel in je woonkamer is gaaf!
Dank je! Die blauwe stoel is een impuls aankoop
. Ik was voor mijn bank wezen shoppen, en daarbij had ik met m'n moeder een rondje door de winkel gelopen, en die stoel zien staan... in de aanbieding voor €900,- afgeprijsd van €1450,-. Eigenlijk niet echt naar gekeken. Ik sta mijn bank af te rekenen, en op het beeldscherm achter de kassa komen hun aanbiedingen voorbij. Dus ik zeg tegen m'n moeder "kijk, dat is die stoel die ik zo leuk vond". Verkoper er direct bovenop "oh ja, aanbieding, heb je er al in gezeten?"
Dus ik naar boven, proefzitten. Zalig ding. Maar ik ga geen €900,- betalen voor een stoel. Dus ik zeg tegen de verkoopster: "ik wil hem wel graag hebben, maar voor €500,-. Dan gooien we nu de achterbank plat en neem ik hem direct mee". Verschrikt gezicht, moeilijk moeilijk, veel overleg... Maar ik mocht m wel mooi hebben voor dat bedrag
. Er zit een of andere schreeuwend dure stof op, en ik vind m zo gaaf
Lindaonline schreef:Wat gezellig! Eindelijk eens geen visgraatvloer en stalen deuren...
Ja, ik kijk te veel woon- en verbouwprogramma's

Hahahahahaha als ik IETS niet wilde was het een standaard VT wonen huis. Blij dat dat gelukt is