In het westen zullen ze vast nog directer zijn, maar mis het hier in het Zuiden en oosten gewoon. Zal idd ook wel zijn wat je gewend bent.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Is daar geen heisa om geweest ??
LindyH schreef:De Jumbo had toen die actie met die juichpakken van Roy Donders, dus hij stond met zijn hoofd en zijn naam door de hele supermarkt heen. Daar hadden mensen moeite mee, want 'donders' is een vloek. Dus is de actie in Barneveld gestopt en is alles uit de supermarkt verwijderd.
Toen wilde ik juist zo'n pak natuurlijk. Het leuke is dat ik toen vanuit het hele land die pakken aangeboden heb gekregen, terwijl ze toen hartstikke gewild waren.
Het allermooiste vond ik nog dat de katholieke kerk niet lang daarna een nieuwe kapelaan kreeg, uit het zuiden des lands, met de naam Donders. Het is blijkbaar gebruikelijk om dan het pleintje voor de kerk, midden in het winkelcentrum van het dorp, tijdelijk te vernoemen naar de nieuwkomer, dus hadden we eventjes een heus Dondersplein.
dat gaat wel heel ver. DubbelDun schreef:Dat is een mooi mop zegIs daar geen heisa om geweest ??
LindyH schreef:Waar was er nou laatst een referendum gehouden? De niet-christelijke partijen hadden dat met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen. Maar onder de mensen die tegen zondagopenstelling zijn was de opkomst heel hoog, en onder de mensen die voor zijn heel laag, dus drie keer raden wat de uitslag was. Het maakt veel mensen gewoon niet uit.
Ik dacht dat dat in Ede was...
DubbelDun schreef:Hier in de buurt is een pensionstal die is op zondag wel open, maar er m,ag geen gebruik worden gemaakt van de faciliteiten (zoals in de bak rijden). Je mag dus alleen met je paard het erf af om buiten te gaan rijden.
(ook in het Gooi overigens). De Veluwe verbleekt hierbij, mijn man heeft in Ermelo gewoond
Buurman heeft dominee nog net niet het erf afgevloekt, terwijl hij op zich wel naar de kerk ging. Daarna niet meer, trouwens