Haha ja, dat is vuil van de modder die m'n vriend in en uit liep in combinatie met het water waar ik mee bezig was. Je veegt het er gelukkig zo weer vanaf.
Fijn dat het past is toch wel handig als je daar een garage voor maakt hahahahaha
Anoniem
Geplaatst: 19-03-20 16:26
Nou, het zou een bak zijn geweest als het niet paste... Maar we hebben uitvoerig gemeten hoor, dus ik had heel raar staan kijken als het niet gepast zou hebben. Er kan zelfs nog een trekhaak onder!
Anoniem
Geplaatst: 13-04-20 21:43
Zo! Inmiddels al een heel eind opgeschoten met de tuin, de bestrating is af! En de schuur raakt inmiddels ook al goed gevuld
Mijn vriend z'n motor links op de foto, m'n oldtimer en in de tussentijd zelf ook een nieuwe motor gekocht
Maar goed. In de tuin een soort plantenbak om de boom heen gemaakt van de keien die eerst links de border vormden.
Daarna verder gegaan met uitgraven en bestraten. Het pad van de achterdeur van het huis naar de garage toe is een oudgebakken klinkerpad geworden, gemeleerde kleuren. Vooral in de regen ziet het er best tof uit, al zeg ik het zelf
Het werd overigens nachtwerk, we hebben met stabilisatiezand gewerkt en dat zou de volgende dag uitgehard zijn. Man, ik was kapot die avond. De hele dag, van 7.30 u 's morgens tot 22.00 uur 's avonds (en m'n vriend zelfs tot 23u) bezig geweest.
Maar woehoe, het resultaat mag er wezen! Halverwege het pad hebben we het terras gemaakt met grote keramieken tegels met ook weer een randje oudgebakken klinkers. Daar moet overigens nog voegzand tussen.
Erg blij met het resultaat! We gaan nu aan de linkerkant over de gehele lengte van de tuin nog een border maken van cortenstaal, van ongeveer 70 cm - 100 cm diep. Dan komt er vóór en achter het stuk terras gras te liggen.