Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Lauriannnn schreef:Wauw gaaf project ik ben beetje laat maar volg graag verder!
Volgens mij ben je niets te laat want is het allemaal maar net begonnen.
 Staat nog zoveel te gebeuren!! 
 Haal je vast wel weer in 

Eerst nog even wat gewerkt en thuis maar op m'n gemak (met Brego 
 ) m'n dozen uitgepakt..

Brego helpt graag 
 Niet dat we ze zo mooi vinden, maar dan hangt er in ieder geval iets, for the time being 

Dus begonnen met het tussenschot  

Verslagje van gisteren volgt snel 

zaten de transportbouten er nog in?                                                         
 maakt iedere foto nog net iets leuker 
.

hoop dat je snel weer een goed werkende hebt 
                                                         leonie87 schreef:Heeerlijk al die fotos. Ik vind huizen opknap topics altijd tof maar Bregomaakt iedere foto nog net iets leuker
.
En dat je het ff niet meer weet omdat er zoveel moet gebeuren herken ik. Ik maakte dan zelf de avond van te voren een priolijst met een aantal klussen die ik wilde doen. Zo hield ik structuur en maakte ik af waar ik aan begon.
 ). Echt leuk om te volgen!                                                         

Jullie zijn te gekke meelezers 
Keet schreef:Oe balen van de wasmachinezaten de transportbouten er nog in?
 Weet ik niet haha, denk het niet.. we hebben onze wasmachine terug mogen brengen en precies eenzelfde weer mee mogen nemen 

leonie87 schreef:Heeerlijk al die fotos. Ik vind huizen opknap topics altijd tof maar Bregomaakt iedere foto nog net iets leuker
.
En dat je het ff niet meer weet omdat er zoveel moet gebeuren herken ik. Ik maakte dan zelf de avond van te voren een priolijst met een aantal klussen die ik wilde doen. Zo hield ik structuur en maakte ik af waar ik aan begon.
 Voor ons ook hoor, hij zit ook overal met z'n neus bovenop... of je bent 'm ineens kwijt 
 Heeft ie weer z'n eigen plekkie gevonden, ligt ie ineens onder een hortensia z'n bot te begraven 
 Tis zo'n banketstaaf af en toe hahahapol013 schreef:Hee, dit huis heb ik op funda voorbij zien komen. Ik zag er zeker de potentie wel van. Leuke plek heb je daar.
 Moet een hoop aan gebeuren, maar uiteindelijk wordt het prachtig.. en stiekem is 't dat eigenlijk al 
 Hahapien_2010 schreef:Wat een leuk verslag.
Je hebt de juiste spirit voor dit avontuur, hetgeen blijkt o.a uit je laconiekheid als het om de wasmachine gaat. Er zal nog veel meer mis gaan en goed dat je nu in ieder geval relaxed op reageert. In een later stadium gaat ook de vermoeidheid meespelen.
Ik vind het leuk, je verslag, je hond door het gras en jullie gezamenlijke familie inspanning
 Zo voelt het ook wel ja, als een familie inspanning.. mijn pa kon al jaren niet wachten tot ik het huis uit ging, maar nu het eenmaal zo ver is, heeft ie wat moeite met loslaten geloof ik 
 En idd.. bij de pakken neer gaan zitten is nog nooit iemand beter van geworden, soms ontkom je er niet aan, maar zo lang ik nog spirit heb laat me ik niet snel kisten door iets.. en zo staat eigenlijk iedereen er in 
superpony schreef:Leuke foto's!!
En wat doet je hond het goed!! Onder die tafel, hahaha Ik zie hem al opstaan met een tafel op zijn rug.
Je vindt vast snel je draai en dingen om aan te pakken. Het is echt heel herkenbaar hoor. Komt wel goed.

Dat ging bij ons in ieder geval ook heel snel  

Even tussen al het werken door.. lunchen moet ik toch 

Ze zijn weer door de APK en kunnen veilig mee naar Zundert 

En we zijn al vrij laat door alle paarden-regel-dingen..
 Dat was een beleving 
 Een hoop slopen, da's sowieso leuk, maar álles zit vast met spijkers... dus die krijg je er eigenlijk gewoon niet netjes uit.. En het plafonnetje hebben we met grof geweld naar beneden getrapt 
 Hingen we daar aan de dakspanten hahaha, maar.. we kunnen nu wel rechtop staan 

De eerste 2 staan er 
 wat een geweldig gezicht, geluid en gevoel 

Wat een hoop werk hebben jullie al verricht. Ziet er super uit. En wat fijn dat de paarden er nu staan. Genieten