Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Duhelo schreef:vevina schreef:Ik denk dat mensen wel goed moeten lezen. De nieuwe huurder mocht de vloer overnemen voor €600, de nieuwprijs is hoger. Sommige hebben het namelijk over een vloer van €600 aanbieden voor €500. Desondanks vind ik zowel €600 als €500 en zelfs €300 teveel voor een 2dehands Ikea laminaat vloer.
oh je hebt gelijk, ik had het idd gelezen alsof de vloer nieuw 600 euro kostte en de zus van ts er nog 500 voor wilde.
Nieuwprijs van de vloer gaat dan richting de 1000 euro incl ondervloer?
Nu, feit blijft dat eruit halen ellende zal zijn, veel breuk van het laminaat zelf en ev schade (en ligt er uberhaupt nog een vloer onder dan? wat met deuren die ev ingekort geweest zijn?)
Karl66 schreef:Ik snap de zus van TS wel. De nieuwe huurder wil er maar 300 euro voor geven en TS wil er samen met haar ouders wel 600 euro voor geven en het er ook nog uithalen. Tenminste ik mag toch hopen dat als TS het zelf 600 euro waard vindt, dat ze er dat dan ook voor overheeft

gohya schreef:capopjekop schreef:Of heb jij nooit een shirtje gekocht wat het niet helemaal was maar het was goedkoop dus je denkt laat ik het maar meenemen voor die prijs. Als ik het mss 3x draag dan is het zn geld al waard
Nou nee haha,als ik een shirtje niet mooi vind en de prijs is spotgoedkoop,dan koop ik het echt niet hoor.
Maar ik snap wel wat je bedoeld.
cobiie schreef:Ik vind het shirtje verhaal niet heel anders.
Ik zou ook in een knal roze auto rondrijden indien die echt spotgoedkoop is en voor de rest aan mijn wensen voldoet. In dat geval stap ik over mijn aversie voor de kleur heen en tuf lekker rond.
Veel mensen hebben een grens tot waar ze minpunten accepteren en daarboven zijn ze kritischer, niets mis mee.

janderegelaa schreef:Als de koper zegt dat het zijn kleur niet is dan is het voor € 300,- zijn kleur ook niet. Ik zou het eruit slopen, dan maar in de container.
friendly schreef:Ik zou alles eruit halen. Bovendien vind ik het ook erg vreemd als je als nieuwe huurder €300 gaat bieden op een vloer die je toch niet mooi vind of zou willen overnemen. Hoeveel de vloer waard is, is voor mij Eem andere discussie. Ikzelf zou nooit een euro bieden op iets wat ik niet evt zelf zou willen. Dan zeg ik meteen: haal er maar uit. Dus t feit dat ie iets bied zegt mij dat ie het wel wil. Dus dan is het kijken wat je t waard vind. Zijn bod? Een tegenbod? Er uit halen?