Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:Ben gewoon zo'n stresskip
Zit mezelf ook heel erg in de weg nu.
Sizzle schreef:Het is zondag, zet bokt uit, maak een lekkere koude karaf (alcoholvrije) sangria, geniet van je tuin en partner en pas als de datum komt open je dit topic weer eens![]()
Net zo goed ben je dan naar plaats 30 gezakt en was het een storm in een glad water. Als je wel het huis krijgt dan kun je je altijd nog opwinden
Sizzle schreef:Het is zondag, zet bokt uit, maak een lekkere koude karaf (alcoholvrije) sangria, geniet van je tuin en partner en pas als de datum komt open je dit topic weer eens![]()
Net zo goed ben je dan naar plaats 30 gezakt en was het een storm in een glad water. Als je wel het huis krijgt dan kun je je altijd nog opwinden
Shadow0 schreef:ChantalSmook: het binnenwerk van een huurwoning valt bijna helemaal onder de verantwoording van de huurder. Inclusief vloeren en schilderwerk en dergelijke, dat kan toch best in de papieren lopen.
floorsil schreef:Heb niet alles gelezen. Maar het voordeel van een huurhuis is dat je dingen uit de tuin mee mag nemen. Dus bij wijze van spreken. Mag je alle planten we uit halen en in de nieuwe tuin mogen zetten. Zou wel iets schelen in de tuin aanleg.
upendo schreef:Ga eens in het nu leven.
Log woensdag een keer in op de site van de woningbouw en kijk dan op welke plek je geëindigd bent.
Ik zou als er een baby op komst is en er is nauwelijks spaargeld zeker niet focussen op een nieuw huis, hard gezegd. Maargoed, dat ben ik. Ik houd er niet van om projecten aan te gaan die geld kosten zonder een financiële buffer, zeker met grote veranderingen op komst.