Eerst maar begonnen om het gaas op de boden van het uitgegraven deel van de kippen en konijnenren te bevestigen.

Daarna al een deel van het zand erop gegooid alleen was het zo warm en geen schaduw daar dat ik verder ben gegaan in het bosdeel van de wei waar het gelukkig een stuk koeler was.
Daar zijn de wei paaltjes vastgeslagen in de grond aan 1 kant, de andere kan is een jungle en kon ik helaas nog niet aan beginnen. Ik heb nu een meter of 20 enigszins begaanbaar gemaakt alleen de bomen moeten nog eruit getrokken worden door de kraan, heel veel jonge bomen en bramen heb ik eruit getrokken. Er staan wel 100 jonge vogelpest boompjes, sommige zo dus als een rietje, anderen al een bezemsteel dikte en weer anderen staan er al jaren en zullen echt uitgegraven moeten worden. Nu nog 25 meter te gaan en kan ik ook op dat laatste stuk de paaltjes plaatsen.
Ook bleek er veel schapengaas en kuikenkaas gebruikt te zijn als afscheiding aan beide kanten Aan de jungle kant ligt het volledig begraven, aan de geitenkant zit het deels aan het gaas van de geiten vast en deels in de grond. Ik heb daar overal waar ik bevestigingen zag losgeknipt en een beetje los kunnen trekken en hoop dit morgen volledig te kunnen verwijderen als ik handschoenen heb. Zonder handschoenen is dat niet zo fijn voor mijn handen, snijd nogal. Ook liggen er gigantische composthopen met bladeren e takken en gemaaid gras een muizenwalhalla. Ik ben nog aan het bedenken wat ik daarmee ga doen qua afvoeren
Klein deel van alle boompjes die er al uit zijn en de zijkant die nu vrij is

ik zie nu wel dat er 1 boom behoorlijk hangt, de buurman maar eens p aanspreken voor die een keer omvalt
en de kant die nu boompjes vrij is en waar de palen geplaatst zijn.

vanaf de berkenboom begint de rijbak straks
Morgen avond kan mijn man helpen en wil ik graag aan de ren verdergaan. Het resterende zand erin, straat zand halen bij de bouwmarkt voor de tegels en dan nog enkele bandjes ingraven en betegelen en dan rondom het hekwerk afmaken.
Dinsdag wilde de verkopers een container plaatsen om hun achtergebleven spullen erin te gooien. Ik ga helpen en hoop stiekem dat er nog ruimte over is in de container en dat ik het hokje al af kan breken en erin kan gooien.