Stockon app

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Stockon app

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:53

Je kunt de code gewoon invullen als je hem downloadt! Dan blijft dat daarna staan. Die hoef je niet gelijk te gebruiken :-)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:55

Je kan de code volgens mij ook later invullen, is wel handig als je nog niet weet óf je wil bestellen aangezien stocktegoed na 6 weken niet bestellen vervalt en dat zou ook best eens voor je eerste stocktegoed kunnen gelden die je met een van onze codes krijgt. Je kan zelf bepalen hoevaak je besteld dus dat is op zich geen probleem. Ik ben wel positief, ja er gaat wel eens wat mis maar ze hebben het bij mij tot nu toe ALTIJD netjes opgelost. En dat vind ik dan weer veelzeggend, hoe een bedrijf omgaat met dingen die er misgaan!

Ik vind het ook fijn dat het assortiment rap uitbreidt nu, mandarijnen, vifit drinkyoghurt, ze hebben ook leverworsten nu maar die vallen helaas buiten mijn lastige dieet (ik wou dat het kips geworde was ipv kroon maar helaas).

En wat PicNic betreft, die lijken mij dus ook ideaal, maar dan moeten ze hier wel eerst even komen bezorgen :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 00:08

Morgen gaan we naar een bungalowpark voor 2 weken en omdat het zo heerlijk makkelijk is een voor mijn doen erg dikke Stockon bestelling gedaan van na aftrek kortingen nog ruim 50 euro. Duimen jullie even mee dat alles dit keer goed gaat en mijn bestelling morgen netjes op tijd bij ons huisje wordt afgeleverd? Allemaal handige maar natuurlijk ook lekkere dingen besteld voor onze vakantie daar <3

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 05:17

Ik hoop voor je dat deze bestelling goed gaat. Prettige vakantie.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:25

Ik heb ook weer besteld wat vanavond komt, echter waren er twee artikelen niet op voorraad, waarvan ik gisteren bericht had. Nu de levering verstuurd is, blijkt er nog een artikel niet te zijn.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 14:02

Vervelend is dat he FrNo?

Na enige stress (de tracking bleef even achter en deed alsof het vandaag pas kwam) is mijn bestelling gisteravond geleverd, behalve dan de brie want die bleek dus na het locken van de bestelling niet op voorraad, beetje jammer weer :=

Was verder wel relaxed om op de eerste vakantiedag zo de boodschappen te krijgen, lekker blokjes kaas, en verse sapjes en handige dingen zoals wc papier enzo. Ideaal wel als je in een huisje zit :D

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 21:32

Het is inderdaad jammer dat niet alles op voorraad is. Wel fijn dat je het (gedeeltelijk) al van te voren weet.

Wel fijn dat je ook op je vakantie adres kunt laten leveren.

Mijn bestelling zou tussen 19.55 en 20.55 uur komen. Ik hield er al rekening mee dat hij door de sneeuw later zou kunnen komen. Maar om 20.55 had ik toch mooi de bestelling binnen. Chauffeur had wel haast (en ik denk het koud), dat was te merken, maar niet onvriendelijk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:14

Wat goed dat ze toch op tijd waren! Ik had hier zo'n grapje gisteren. Bezorger had mijn instructies niet erbij gekregen blijkbaar. Dus hij belde en ik zeg even melden bij de receptie die zorgen dat je door de slagboom kan. Dus ik hem opwachten al buiten, maar nee werd ik gebeld vanaf de receptie, of zo vroeg de receptie hij het ook daar mocht achterlaten want hij had een grote bus bij zich en dat was lastig. Uh nou nee? Het rijdt hier weinig anders dan een woonwijk en eind van de straat zit een prima draaipunt dus waarom moet ik nu in mijn auto stappen om het daar op te halen. Kreeg ik hem weer aan de lijn, hij was echt superwelwillend hoor, had alleen even aan de receptie gevraagd omdat hij het park niet kent zo van ik heb een grote bus bij me, gaat dat wel op het park? En blijkbaar had de receptie het beeld van een touringcar ofzo, ik weet het niet dus die waren heel voorzichtig geworden. Uiteindelijk is ie toch gewoon naar het huisje gekomen en uiteraard was er niks aan de hand. Hij had gewoon zo'n grote Postnl bus bij zich, en dat kan hier prima rijden en eind van de straat zo om de boom heen en weer terug. Hopelijk heb ik volgende levering dezelfde bezorger dan weet hij nu in ieder geval hoe of wat hihi.

Wat producten die niet op voorraad zijn betreft geven ze zelf aan dat dit heel lastig is omdat je tot zo kort van tevoren kan veranderen. Maarja, ik vind dat wel jammer, want had dan graag bv een ander stukje kaas gehad ipv die brie, maar dat kan alleen als ze het voor het sluiten van je bestelling ontdekken, wat nu dus niet het geval was. Hopelijk gaan ze daar nog een goede oplossing voor vinden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 18:34

Ik zag dat ze weer allerlei nieuwe producten hadden! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik blijf bestellen als ik geen korting meer heb. Ik ben er bijna doorheen..

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 19:01

Roosch schreef:
Ik zag dat ze weer allerlei nieuwe producten hadden! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik blijf bestellen als ik geen korting meer heb. Ik ben er bijna doorheen..

Hier ook isd.. alleen ben ik er nog lang niet door heen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:37

Heb je ergens goede zaken gedaan Joyce? Aangezien je half december aangaf er nog een stuk of 7 te hebben? Ik kan nog 23 keer met korting bestellen hihi. Krijg morgen een levering zonder korting omdat het te dicht op de vorige levering met korting ligt. Maar dat wist ik van tevoren, vind het alleen zo verdomde makkelijk :=

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 19:39

Alwiene schreef:
Heb je ergens goede zaken gedaan Joyce? Aangezien je half december aangaf er nog een stuk of 7 te hebben? Ik kan nog 23 keer met korting bestellen hihi. Krijg morgen een levering zonder korting omdat het te dicht op de vorige levering met korting ligt. Maar dat wist ik van tevoren, vind het alleen zo verdomde makkelijk :=

Nogsteeds 7 _/-\o_ ondertussen wel 2 keer besteld maar dus ook 2 keer weer korting gekregen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:46

Jee, wat een hoop korting!
Ik heb nog maar drie keer korting. Heb er nu twee of drie verbruikt. Dus ik probeer een beetje zuinig aan te doen en alleen de artikelen te bestellen die ik echt nodig heb.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:53

Ik heb nog maar 2x korting, ik denk dat ik daarna wel blijf bestellen, maar misschien iets minder vaak.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 19:58

Ik heb de code nog maar eens in mijn onderschrift gezet. Zou leuk zijn om nog een klein beetje extra korting te krijgen :D

Ik denk dat ik daarna ook nog af en toe bestel, maar alleen wat zwaardere dingen die niet veel duurder zijn dan Lidl/AH, gewoon omdat het een hoop gesleep scheelt.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:56

Complimenten over hoe je het in je onderschrift gezet hebt 8nnemiek, heel netjes, pakkend en overzichtelijk, goed gedaan! Hoop voor je dat je nog wat korting kan verzamelen zo!!

@Joyce, ooh ik dacht door je 'nog lang niet doorheen' dat je inmiddels op net zoiets zat als ik. Ik denk dat ik bij de 7 toch wel zenuwachtig begin te raken lol. :=

8nnemiek, hou je wel rekening met de nieuwe regel omtrend het vervallen van stocktegoed na 2 maanden niet bestellen? Zou zonde zijn als je té zuinig bent en het straks kwijtraakt!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 07:00

Klopt ja, ik kreeg laatst een berichtje dat mijn tegoed binnenkort zou vervallen, dus toen heb ik maar snel wat besteld :j
Ik koop er vooral veel rijstmelk, die drinkt mijn vriend graag en is daar met korting echt goedkoop. Is weer bijna op, dus binnenkort weer een nieuwe lading bestellen :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 07:11

Jij hebt ook wel uitzonderlijk veel Alwiene....

Pfffft! Lekker hoor!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 14:26

Vandaag bestelling gedaan en wordt volgende week vrijdag geleverd. ( zelf zo gepland, kon wel eerder.) ben benieuwd. Spullen gehaald voor aanstaande verjaardag van Mijn partner. Scheelt gewoon teveel en makkelijk geen gesjouw met drinken enzo

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 18:17

Pfff nou ze komen straks met mijn boodschappen, maar kreeg vanmorgen mail, 2x sinaasappelsap (verse) was er niet en allebei de bestelde smaken Vifit ook niet. Heb daar toch wel een beetje de balen van. Aangezien de kans groot is dat ik daar dus nu alsnog voor naar de supermarkt moet. Ze zullen dat toch echt drastisch moeten verbeteren dat er steeds dingen niet bij zitten anders blijf ik niet bestellen als de korting op is. Immers wat heb ik eraan als ik alsnog voor een deel naar de supermarkt moet?

@Joyce, ja heb veel korting, maar heb niet zo veel geks gedaan, was er alleen vrij snel bij dat zal enorm schelen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 20:19

Ontdek samen met Roosch net dat ze het stocktegoed wat je krijgt en wat je weg kan geven aan nieuwe klanten teruggebracht hebben naar 5 euro. Ik ga hem uit mijn onderschrift verwijderen. Ik kan nou niet echt enthousiast promoten dat je wel 5 hele euro's korting krijgt bij een bestelling van 25 euro... -O-

Ze hebben vanavond keurig mijn bestelling gebracht, maar weer 2 dingen niet. Waaronder de Kernhem kaas, ik stoor me daar nog erger aan omdat ze vandaag juist die kaas lopen te promoten dat er korting op zit en dat je het eens moet proberen blabla. Uh, zorg dan eerst even dat je het gewoon kan leveren als ik bestel ofzo. -O-

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 21:19

Domme zet van Stockon! Maarja...en balen als je idd niet je gekochte producten binnen krijgt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:28

Ze zullen de korting gebruikt hebben om naamsbekendheid te krijgen en dat kan natuurlijk niet blijven duren.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:39

Hier ook gestopt met Stockon. Laatste kortingtegoed verspild aan producten die niet leverbaar zijn. Waardeloos.... Mij hebben ze verloren als klant hoor!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 21:46

Zou het hele idee eigenlijk wel levensvatbaar zijn?
De prijzen liggen ongeveer gelijk aan de supermarktprijzen, de bezorging is vanaf 25 euro gratis en dan krijg je ook nog een tientje korting op een bestelling van 25 euro. Ik ben bang dat het 'm niet gaat worden :n