SwiftKey gedownload en ik ben daar heel tevreden over. De eerste optie die hij altijd geeft in elk gesprek is '#welshpony'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nova_zodiax schreef:Gelukkig geen vieze woorden, wel ooit de ongelukkig zin verstuurd “je bent een kanker oma”.
Ik wilde zeggen je “bent een kanjer oma”.
Die moest ik toch even uitleggen per telefoon
Mijn telefoon heeft sowieso een eigen leven, Siri gaat ongevraagd aan, ondanks dat hij is uitgeschakeld
nova_zodiax schreef:Gelukkig geen vieze woorden, wel ooit de ongelukkig zin verstuurd “je bent een kanker oma”.
Ik wilde zeggen je “bent een kanjer oma”.
Die moest ik toch even uitleggen per telefoon
Mijn telefoon heeft sowieso een eigen leven, Siri gaat ongevraagd aan, ondanks dat hij is uitgeschakeld
Storm schreef:Ik wilde een keer ho ho ho sturen naar mijn baas, maar de telefoon maakte er hoerenkast van. Oeps.
En ik de stad waar ik woon zat een snackbar die Sars heette. Dan vroeg ik aan mijn man, vanavond Sars? Maar de telefoon maakte er 'vanavond Sarsaparilla' van. Ik ben toch geen smurf
Nu trouwens een Huawei P10 maar die heeft al die gekke sexwoorden niet gelukkig.
Sokje_6 schreef:Dit topic is ook wel een aanrader:
[KH] Jouw autocorrect fail?
Ze staan ook in dat andere topic, maar mijn telefoon maakte het me vroeger nogal vaak moeilijk
[ [url=m/WIb95R.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NaZraT.png]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde alleen maar vragen hoe laat![]()
[ [url=m/aRzNLj.png]Afbeelding[/url] ]
Edit: o, maar het ging hier natuurlijk om de vieze woorden. Dat had ik me even niet bedacht.