De lichte tegelvloer beneden moet om de dag worden gestofzuigd vind ik zelf.
Gebeurt echter niet altijd
Tegenwoordig pak ik dagelijks de binnnenbezem en blik. Maar dat werkt natuurlijk niet echt handig bij haren of stofnesten, die waaien dan alle kanten op. En een dagelijks schoonmaakdoekje over de keukenvloer. Gasstel en gootsteen zitten tegenover elkaar en dat zorgt voor vlekken op de lichte vloer tijdens het koken.
Het is me een raadsel waar al dat stof op de bovenverdieping vandaan komt. Vooral in de badkamer.
Boven kan ik volstaan met 2x per week, maar het gebeurt ook vaak maar 1 keer. Behalve de badkamer, die moet om de dag. Mijn man en ik verliezen blijkbaar allebei veel haar
En dat zie je op een witte tegelvloer. Ik vind het maar een ondankbare klus, stofzuigen. Je hebt maar zo kort eer van je werk.
.
. Ik heb een husky malamute kruising met het wooly gen. en die verharen dus echt belachelijk veel. Ik stofzuig een a twee keer in de week. Omdat er gewoon niet tegen op te werken valt. Maja ik wist waar ik aan begon. Dus ik heb er vrede mee gesloten dat mijn huis gewoon nooit echt helemaal schoon zal zijn.
!
) en doen zelf altijd de schoenen uit binnen, dus echt vies is 't nooit.
Als ik werk ben ik 's ochtends een half uurtje binnen en 's avonds is het meestal eten in huis, naar buiten, paarden doen, slapen... En anders wil ik liever eens gewoon op de bank kunnen zitten
Trap (wit, met steps) is nog niet nodig.