Heb jij een biologische mango gebruikt? Ik had eerst een gewone gezaaid maar ik denk dat ik hem weer ga uitgraven en de biologische erin stop. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb jij een biologische mango gebruikt? Ik had eerst een gewone gezaaid maar ik denk dat ik hem weer ga uitgraven en de biologische erin stop.
was een mango die ik voor 29 cent in Duitsland had gekocht Resistance schreef:Oeeeh mangoboom!Heb jij een biologische mango gebruikt? Ik had eerst een gewone gezaaid maar ik denk dat ik hem weer ga uitgraven en de biologische erin stop.
Morganlefay schreef:Resistance schreef:Oeeeh mangoboom!Heb jij een biologische mango gebruikt? Ik had eerst een gewone gezaaid maar ik denk dat ik hem weer ga uitgraven en de biologische erin stop.
Waarom een levende plant vernietigen omdat ie niet biologisch is???
Biologisch is een hype. Eerst is jarenlang alles en iedereen vergiftigd met alles wat Bayer en Monsanto konden bedenken en Tsjernobyl niet te vergeten.
En nu wordt er lukraak geroepen en geschreven biologisch.

doe er zelf niks mee maar vins het wel leuk om het te planten 
Magrathea schreef:O wat een leuk topic.![]()
Ik heb momenteel twee avocadopitten in een glaasje water maar ik weet niet of dat nog wat wordt![]()
Het schijnt wel een maand te kunnen duren maar volgens mij heb ik ze al bijna anderhalf... maar goed, het staat niet in de weg dus ik kijk het nog wel even aan
Magrathea schreef:O wat een leuk topic.![]()
Ik heb momenteel twee avocadopitten in een glaasje water maar ik weet niet of dat nog wat wordt![]()
Het schijnt wel een maand te kunnen duren maar volgens mij heb ik ze al bijna anderhalf... maar goed, het staat niet in de weg dus ik kijk het nog wel even aan
maar wel een ontzettend leuk plantje!
Nou ja nogmaals hij staat niet in de weg dus dat is het probleem niet.
Denk niet dat dat nog wat wordt.
Geen idee wanneer die gezaaid zijn, zijn beiden nu 10 cm groot ofzo