Wat staat er op jouw salon- en/of keukentafel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 11:48

Woonkamer:
Afbeelding
Afbeelding

Keukentafel;
Afbeelding

Britta31

Re: Wat staat er op jouw salon- en/of keukentafel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 12:53

Er zijn toch geen bokkers bij die gauw de zooi van de tafels halen en een dan een opgeruimde foto maken?Een live foto is toch het leukste vind ik.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 13:05

U vraagt wij draaien, niks opgeruimd (moet ik zo nog doen) zo ziet het er 9 v/d 10x uit :=

Afbeelding

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 13:41

ElsieC schreef:
Tijd om een onpopulaire mening te verkondigen maar ik heb een bloedhekel aan al die Action dingen. Je ziet meteen dat het goedkope rommel is en het is zo'n standaard whitewash spul. Niet origineel en oogt goedkoop want dat is het ook. #)

De ronde vaas op mijn eettafel is van de Action. Niemand ziet t eraan af. Dik glas, zware kwaliteit. Niet alles van de Action is troep +:)+ .

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 13:47

Britta31 schreef:
Er zijn toch geen bokkers bij die gauw de zooi van de tafels halen en een dan een opgeruimde foto maken?Een live foto is toch het leukste vind ik.

Ik heb de ergste zooi wel even van mijn tafels gehaald om zo een realistischer beeld te geven van hoe ze eruit zien. :)
Er ligt altijd wel iets op, maar nu kon ik de grote tafel bijna niet meer vinden onder de troep omdat ik overdag dingen had uitgezocht en even een en ander op tafel had gegooid daardoor.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:33

Britta31 schreef:

Nee, bij mij is het altijd opgeruimd :=. Eerste foto is wel een x op een avond gemaakt, maar salontafel ziet er nu precies zo uit.
Maar wij hebben geen kinderen, dus dat scheelt denk ik wel.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:01

Ook hier niet opgeruimd. Alles altijd opgeruimd, ondanks kinderen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:03

Afbeelding

Mijn salontafel , niet zo bijzonder

Eettafel staat vol zooi :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:37

benangelique schreef:

Idem hier. Nou heb ik geen kinderen maar wel een partner die qua spullen laten slingeren niet onderdoet voor drie kleuters :7.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:40

Leuk om te zien al die foto's!

Hier iemand zonder smaak, maar ben er zelf tevreden mee dus is mij wel best :)

Salontafel eigenlijk altijd leeg maar sinds kort met plantje:
Afbeelding

En op verzoek zonder opruimen, ik vertoonde was opruimend gedrag en was dus op bokt beland zoals je ziet :D

Afbeelding

Maar uiteindelijk ziet het er tegenwoordig altijd zo uit dus ;-)

Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 15:59

Afbeelding
Mijn salondekenkist. Vaak liggen mijn voeten er op.

In de verte mijn bar/eettafel. Moet hoognodig stoppen met opruimontwijkend gedrag

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:20

Leuk topic!

Salontafel:
Afbeelding

Eettafel:
Afbeelding

Niet opgeruimd. Ik hou van levendige tafels, ze zijn bij mij nooit leeg.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 16:45

Britta31 schreef:

Wat is er verkeerd met altijd opgeruimde tafels en kamers? Rotzooi in huis, en al zeker op tafel is niet mijn ding. Gewoon netjes bij houden en als je iets pakt weer gelijk opruimt scheelt een hoop ergernis.
De foto die ik eerder plaatste was hooguit een paar minuutjes voor ik m hier plaatse gemaakt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:16

Lante schreef:
Leuk topic!

Salontafel:
[ [url=m/u1pkSp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eettafel:
[ [url=m/xVT9yR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet opgeruimd. Ik hou van levendige tafels, ze zijn bij mij nooit leeg.

Tulpen :+:.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:31

Bravura schreef:
Britta31 schreef:

Wat is er verkeerd met altijd opgeruimde tafels en kamers? Rotzooi in huis, en al zeker op tafel is niet mijn ding. Gewoon netjes bij houden en als je iets pakt weer gelijk opruimt scheelt een hoop ergernis.
De foto die ik eerder plaatste was hooguit een paar minuutjes voor ik m hier plaatse gemaakt.

Bij ons is 90% van de tijd alles zo opgeruimd als op de foto's die ik plaatste. :) Ik hou gewoon niet van rotzooi en kan me moeilijk voorstellen dat mijn huis er rommelig uit zou zien. :o Ik kan daar absoluut niet tegen, haha. Bij mij dus ook niets opgeruimd voor de foto.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:35

Wel opgeruimd want opruim-zaterdag maar salontafel is meestal wel zo
Eettafel verzameld zich in de loop van de week vooral post

Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:38

Frummels schreef:
Bravura schreef:

Bij ons is 90% van de tijd alles zo opgeruimd als op de foto's die ik plaatste. :) Ik hou gewoon niet van rotzooi en kan me moeilijk voorstellen dat mijn huis er rommelig uit zou zien. :o Ik kan daar absoluut niet tegen, haha. Bij mij dus ook niets opgeruimd voor de foto.

Zelfde hier. Mijn eettafel en bijzettafel zijn ook opgeruimd. Dus mijn foto is ook gewoon zoals het er normaal bij staat.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:55

Mijn tafels zijn ook altijd opgeruimd, hooguit wat te drinken erop en zoals nu een schaaltje met Tuc-jes. Ik hou absoluut niet van rommel. Ik heb naast mijn stoel wel een bijzettafeltje voor mijn telefoon en mijn haakwerk. Daar ligt nu toevallig een stapeltje foto´s op wat ik net heb ingescand, maar die verdwijnen zo weer naar hun plek.

Post e.d. gaat direct naar kantoor, maar dat we dat hebben vind ik wel erg fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:56

Mijn eettafel is vaak een dump van spul :+

Afbeelding

Dit is normaal :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 17:57

Plien91 schreef:
benangelique schreef:

Idem hier. Nou heb ik geen kinderen maar wel een partner die qua spullen laten slingeren niet onderdoet voor drie kleuters :7.

hier precies zo, ik doe niet eens meer pogingen om het op te ruimen. Ik draai me om en het ligt alweer vol met van alles en nog wat....

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:22

Leuk topic!

Mijn eettafel is eigenlijk altijd leeg op 1 potje met kattengras na. Heb er een tijdje 2 lopers op gehad, maar die gooide mijn kat er steeds af _O- planten zijn ook niet veilig voor haar dus die haal ik s'nachts en overdag vaak van tafel als ik die heb..

En dit is mijn salontafel:
Afbeelding

Bij mijn tv stapelen dvds en blurays altijd op zoals te zien xD op de salontafel ligt vaak enkel wat post waar ij wat mee moet. Mijn laptop staat altijd op de bank dus dat geeft geen troep op de tafels xD hier verder ook geen kinderen dus dat scheelt.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:39

Mijn salontafel staat op dit moment nog een houten treinbaan op. Verder is hij leeg op het moment, aangezien ik een vreselijk ondeugend jongetje van 21 maanden rond heb scharrelen.

Mijn eettafel staat normaal een dienblad met een vetplantje en een vaasje erop.
Maar op dit moment is mijn tafel ongeveer onzichtbaar, omdat ik een kast heb leeg getrokken om alles uit te zoeken. :+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 20:01

Duplo, nice Pentalabs!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 20:43

Op de salontafel staat vaak een bloemetje, met twee kaarsen en een (aantal) koffiekopje(s) :D
De eettafel ligt vaak vol met mijn wettenbundels, studieboeken, notitieboekjes etc. (En heel af en toe, als je op een onbewaakt moment kijken; kun je er een labrador op vinden := (schandelijk, ik weet het) )

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 20:49

Bij mij is het altijd strak en opgeruimd. Nooit iets wat verkeerd ligt en glazen die op salon tafel staan gaan zodra wij weer opstaan direct de vaatwasser in. Bij ons in huis nooit ergens een troepje te vinden. Op aanrecht niet. Tafel en salon tafel niet. Nergens in huis eigenlijk :')