Keukentafel;

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElsieC schreef:Tijd om een onpopulaire mening te verkondigen maar ik heb een bloedhekel aan al die Action dingen. Je ziet meteen dat het goedkope rommel is en het is zo'n standaard whitewash spul. Niet origineel en oogt goedkoop want dat is het ook.
Britta31 schreef:Er zijn toch geen bokkers bij die gauw de zooi van de tafels halen en een dan een opgeruimde foto maken?Een live foto is toch het leukste vind ik.
Britta31 schreef:Er zijn toch geen bokkers bij die gauw de zooi van de tafels halen en een dan een opgeruimde foto maken?Een live foto is toch het leukste vind ik.
Bravura schreef:Britta31 schreef:Er zijn toch geen bokkers bij die gauw de zooi van de tafels halen en een dan een opgeruimde foto maken?Een live foto is toch het leukste vind ik.
Wat is er verkeerd met altijd opgeruimde tafels en kamers? Rotzooi in huis, en al zeker op tafel is niet mijn ding. Gewoon netjes bij houden en als je iets pakt weer gelijk opruimt scheelt een hoop ergernis.
De foto die ik eerder plaatste was hooguit een paar minuutjes voor ik m hier plaatse gemaakt.
Frummels schreef:Bravura schreef:
Wat is er verkeerd met altijd opgeruimde tafels en kamers? Rotzooi in huis, en al zeker op tafel is niet mijn ding. Gewoon netjes bij houden en als je iets pakt weer gelijk opruimt scheelt een hoop ergernis.
De foto die ik eerder plaatste was hooguit een paar minuutjes voor ik m hier plaatse gemaakt.
Bij ons is 90% van de tijd alles zo opgeruimd als op de foto's die ik plaatste.Ik hou gewoon niet van rotzooi en kan me moeilijk voorstellen dat mijn huis er rommelig uit zou zien.
Ik kan daar absoluut niet tegen, haha. Bij mij dus ook niets opgeruimd voor de foto.
Plien91 schreef:benangelique schreef:Ook hier niet opgeruimd. Alles altijd opgeruimd, ondanks kinderen
Idem hier. Nou heb ik geen kinderen maar wel een partner die qua spullen laten slingeren niet onderdoet voor drie kleuters.