Myfairytale schreef:Hier is een heel vervelend scootertje iedere ochtend om 05:00 uur om kranten te bezorgen. Helaas galmen de straatjes in de wijk achter ons nogal en is het net een op hol geslagen stofzuiger.
Ik doe zodra ik hem hoor de ramen dicht en zet de ventilator aan. Dan heb ik wel het idee van frisse lucht en hoor alleen maar het monotone geluid van de ventilator. Ben een hele moeilijke slaper en kan ook niet met oordoppen slapen, maar de ventilator vind ik wel prettig (omdat het zo'n monotoon en constant geluid is).
Daar ben ik gelukkig zo ondertussen wel aan gewend, hier komt elke minuut wel een auto of scooter voorbij rijden dus daar wordt ik niet meer wakker van.
Maar helaas wel van een jankend kind aan de overkant, wekkers van mijn broer, m'n broertje die uit bed valt (dan heb ik een mini hartaanval dus ben ik ook meteen klaar wakker en zit ik te shaken in m'n bed
) en een vader die van de trap af loopt.
Moet ook zeggen dat de rest bij ons zo diep slaapt, laatst ging het brandalarm af bij ons en ik stond meteen rechtop en ging kijken of er ergens brand was (was gelukkig niet zo maar waar het van kwam weet ik ook niet) maar de rest bleef lekker rustig slapen, ze hebben het nieteens gehoord toen ik met een stok de melder kapot sloeg omdat ik er niet bij kwam.

zucht.

en tuurlijk heb ik niks te maken met t feit dat de buurman een vriendinnetje heeft. T zou alleen fijn zijn als ik er niet zoveel last van heb. Stel wij krijgen een kind en dat huilt veel, dan zou ik echt m'n best doen om dat te beperken voor de buren qua overlast voor hun. Niet meer dan normaal toch? Zo vind ik deze kwestie ook, je houd rekening met anderen want je bent nou niet alleen op de wereld. En als je schijt aan iedereen hebt dan moet je maar in een hutje op de hei gaan wonen. Je kan natuurlijk ook zeggen als je rust wil moet je daar gaan wonen maar we hadden rust genoeg tot hij zijn nachtelijke escapades buiten wilde gaan houden.